Pagina's

vrijdag 13 mei 2011

Zo lief...

Vandaag houd ik het kort, volgens mij heeft Blogger er heeeeeeeeeeeel lang uitgelegen, dus laat ik het niet overbelasten.
Een geboortekaartje, voor een meisje, maar dat kunnen jullie wel zien, de kaart is zo lekker roze.
Dit afdrukje is een freebie, van Sew Many Cards, maar het is al een tijdje geleden dat ik deze gedownload heb. Net als altijd, want ik heb niet anders, is het afdrukje ingekleurd met de Derwent Coloursoft.
Aan de onderzijde van de rand heb ik een Martha Stewart pons gebruikt en in het midden zit een stukje plaklint. De tekstlabel is zelfgemaakt.
Dit was het voor vandaag, om het weekend goed te beginnen geef ik voor de liefhebbers mijn tekst kado....

Ik wil jullie alvast bedanken voor de leuke en soms grappige reacties, moet ik ze wel krijgen natuurlijk, hahaha, maar daar heb ik wel vertrouwen in.
In ieder geval voor jullie allen.... een goed weekend!


4 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor het vertrouwen hoor, haha.
    Natuurlijk geef ik reactie.
    Je kaartje is weer erg schattig en je tekstlabel.... vind ik lief maar ik vind het vooral heel knap van je "Ben trots op je"!
    Fijn weekend.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annerieke,
    Wat heb jij een MOOI LIEF kaartje gemaakt.....werkelijk ZO LIEF ☺☺☺
    Toch mis ik deze keer "HIER" in je tekst, maar jij maakt het met je tekststempel weer goed.
    Morgen ga ik waarschijnlijk weer wat plaatsen....alleen nog op de foto zetten, dus je hoeft niet tot 23 mei te wachten.
    Alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja het is een schatje annerieke, een heel lief en mooi kaartje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Annerieke,
    Wat een lief kaartje dacht ik meteen toen ik je blog opende. Wat een grappige MS pons. Had ik nog niet gezien. Leuk dat lint erover heen. Het geheel is best druk, maar door de rust van de stempel kan dit bijzonder goed.
    Echt super. Wat leuk dat je de stempel bij gevoegd hebt.
    Gezellige zondag.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!