Pagina's

donderdag 30 juni 2011

De andere twee nog.....

Gisteren heb ik beloofd dat ik de andere twee kadootjes voor de juffen nog zou laten zien. Dit is dus een tasje. De sluiting heb ik gemaakt door een eyelet op het klepje te bevestigen en daar een lintje door heen gedaan. Op de verpakking zelf zit een splitpen, daar kun je het lintje achterhaken.
Dit is het andere kadootje. Jullie kunnen wel zien wat ik allemaal gedaan heb. De juffen waren er blij mee, vind ik altijd leuk om te zien en te horen. Een stukje waardering dat mij een goed gevoel geeft, ik vind het altijd leuk om mensen te verrassen.





Hierboven zien jullie nog foto's van de achterzijdes en de tekst, ik zou graag wat kleinere foto's naast elkaar plaatsen, maar dat krijg ik niet voor elkaar, wat ik ook probeer.

De laatste tijd heb ik volgers erbij gekregen, hartstikke leuk vind ik dat. Hopelijk komen jullie vaak kijken en doen jullie inspiratie op, net zoals ik dat zelf doe bij anderen.

Tot de volgende keer!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou, det ziet er gezellig uit. Leuk die doosjes.
Als iedereen het dan ook maar weet te waarderen toch. Mensen verrassen gaat je ook goed af hoor. Dank je wel voor je lieve afdrukjes.
Liefs Yvonne

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Wooooooow, wat een leuke verrassingen.....vooral het paarse tasje ziet er GEWELDIG uit. Paars.....hoe kan het ook anders.....ja anders, met een gat erin.
HEEEEEEl erg MOOI gemaakt.
Liefs Wilma

KarinsArtScrap zei

ja ze zijn prachtig annerieke, je hebt ze weer heel mooi gemaakt.
en is altijd leuk als ze je kaarten of creatie mooi vinden.

groetjes karin

Hetty zei

Wauuuuuw wat een super gave tasjes

gr hetty

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een leuke tasjes,
ook de kleurtjes zijn zo fris!
mooi om cadeau te doen!
Groetjes en liefs van Daatje