Pagina's

vrijdag 10 juni 2011

Even geen doosje of zo...

Om te beginnen zal ik meteen maar vertellen wat mijn mannen hebben gekregen voor het lopen van de avondvierdaagse...een kleinigheidje maar hoor...maar ze hadden wat snoep en krasloten. En helaas, geen prijs :( maar wel veel pret!
Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien, ik ben de laatste tijd wel erg van de doosjes en zo, maar ja, dat is ook zo ontzettend leuk om te doen. Deze kaart is een "verzoekje" geweest. De achterkant is ook netjes afgewerkt, maar ik ben vergeten daar een foto van te maken. Er valt niet zo veel over te vertellen verder, de foto spreekt voor zich.
Alvast bedankt voor jullie leuke reacties en voor de Pinksteren............veel plezier!



5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hooooi,
Een vrolijk kaartje en wat is je randje leuk en goed gelukt.
Voor jullie ook fijne pinksterdagen.
Liefs Yvonne

Hetty zei

Het is een super mooi kaartje

gr hetty

KarinsArtScrap zei

jammer dat ze geen prijs hadden, maar de snoepjes zullen wel gesmaakt hebben.
je kaartje ziet er prachtig uit annerieke.
ook fijne pinsterdagen.

groetjes karin

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
mooi kaartje gemaakt,
vrolijk van kleur!
Fijn pinksterweekend en geniet!!!
Groetjes van Daatje

Scrap en Kaartenfun zei

Leuk die randpons van Martha Steward met dat hartjes papier. De kleur vind ik heel vrolijk Annerieke. Dat rondje met tekst staat ook heel leuk.
Wat heb je toch een gezellige foto boven aan je blog staan!
Groetjes Lida