Pagina's

maandag 6 juni 2011

Ik heb het weer gedaan!

Ja hoor, ik heb het weer gedaan. Misschien dat jullie je nu afvragen wat ik nu weer heb gedaan. Nou, ik heb weer een doosje gemaakt en ik heb weer een zakje met klepje zelfgemaakt(zonder stans!). Dus het valt best nog wel mee hoor.
Met dit zakdoekdoosje, voor een klein pakje papieren zakdoekjes, wil ik meedoen aan de challenge van Hobbyscrapcards and Gifts. Als je mee wilt doen kun je het patroon daar opvragen.
Een foto van de bovenzijde met opening, ik heb een ovaal uit de bovenzijde gestanst en daaromheen een geschulpte ovaal geplakt. De bloemen zijn ook gestanst met meeldraadjes binnenin. Was voor mij de eerste keer, niet slecht he. Het doosje was nog best wel een "gevecht", op de een of andere manier presteerde ik het om 2x het scrappapier verkeerd te snijden??? Ik denk dat ik last had van een korte black-out of zo, stom he? Ze zeggen wel eens over die ezel, die zich geen 2x stoot.....vul het verder zelf maar in.
Op deze foto zie je mijn zelfgemaakte zakje met klepje en jaaaa, de randjes zijn met de hand gestikt. Het is wel even een klusje, maar wel leuk vind ik. Aan de onderkant van het klepje zit een rand, gemaakt met een multiframe. Het "lusje" waar het papieren knoopje opzit is een ovaal, aan de bovenkant iets afgesneden.
Dan hier de tekst, die heb ik uit het boekje "101 mooie en originele wensen" van Marcella Levie. De foto is niet helemaal scherp, tja, niet alles kan perfect zijn, hahaha.

En de laatste foto, de achterkant. Ik heb 1 scrapvel gebruikt voor dit doosje, beide zijden, combineert altijd goed natuurlijk en roze papier. Ook heb ik dezelfde stansvormen gebruikt voor de voor- en achterzijde en de tektst, de gewone ovaal en de geschulpte. Persoonlijk houd ik ervan om dezelfde vormen terug te laten komen.

Poeh, ik zie dat het een heel verhaal geworden is, zou het leuk vinden als jullie de moeite nemen om te lezen....maar als jullie hier al zijn is dat natuurlijk gelukt.

O ja, nog bedankt voor alle leuke reacties de vorige keer, ook op de foto van onze tuin. Het ziet er inderdaad uitnodigend uit, dus bij deze....de koffie staat klaar!

Groetjessssssssssssss

7 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

je hebt hem weer super gemaakt annerieke,en je zakje is goed gelukt.
en ja we worden wat ouder dan kan je je wel eens iets 2 of 3 keer moeten doen hahahaha.

groetjes karin

Wilma zei

Jippieeeee........ik ben "HIER" geweest en je SCHITTERENDE zakdoekdoosje ga ik meteen gebruiken want ik kan de koffie niet vinden......LOL
Liefs Wilma

nicole zei

wauw!!
wat een supermooi doosje!
en beter de foto niet perfect dan je doosje :)
ik vind de kleurenook zo mooi bij elkaar passen. hij is echt perfect!!
groetjessssssss

Scrap en Kaartenfun zei

Hoi Ezeltje Annerieke,
Wat een leuk doosje en wat een mooie kleur!!
Vind het zo'n leuk geheel. De achterkant ik ook super. Al ging het niet helemaal perfect je hebt wel eer van je werk. Dat zakje, klepje met knoop ook zo geinig.

O ja, ik geef een gave candy weg, maar jij doet geloof ik al mee hé.
Tot de volgende keer weer.
Groetjes Lida

Hetty zei

Wauuuw wat is dit een super mooie creatie
en wat leuk dat je meedoet met de challenge

ge hetty

Daatje zei

Hallo Annerieke,
ja combineren in vormen en kleuren is heel leuk en belangrijk,
dat komt een kaart zeer ten goede, het is je heel goed gelukt,
prachtkaart!
Groetjes van Daatje....
ps van Brabant naar Flevoland.. beetje te ver op de fiets....(dan maar digitaal bakske doen.. hihi)

Anoniem zei

Hoooii,
Wat ziet dat er gaaf uit zeg. Het is niet moeilijk om een beetje jaloers te worden. Ook je kleuren passen weer perfect bij elkaar.
Toppie!!
Lieve groet,Yvonne