Pagina's

donderdag 23 juni 2011

Ik kijk naar buiten en...

Ik kijk naar buiten en....zie regen. Alweer! Ik ben het wel een beetje zat nu, die nattigheid. Maar ik heb gehoord dat het warmer wordt en dat de zon gaat schijnen. Wat een heerlijk vooruitzicht, ik ga fluitend de dag door!

Op mijn vorige bericht heb ik best wel veel reacties gekregen, dank jullie wel!!
Het doosje van vandaag vind ik zelf gewoon leuk, komt door het papier, ruitjes en stippeltjes. Hebben jullie dat ook, dat je de dingen die je maakt zo leuk vindt? Ik regelmatig, gelukkig maar :).
Op de bovenkant heb ik wat bloemen en blaadjes en takjes gedaan. Als je goed kijkt zie je dat de stippeltjes iets bewerkt zijn met inkt. Dat ging niet helemaal zoals ik wilde, ik schoot natuurlijk weer uit, maar valt dat op? Het doosje is 10 cm hoog en 6 cm breed, het lijkt op de foto wel een giga doos, maar het is dus echt een doosje.

Toch nog wel weer een verhaaltje geworden, ik neem me vaak voor om even iets "korts" te plaatsen, maar dat lukt me niet zo goed. Ik schrijf zoals ik praat waarschijnlijk, hier thuis zijn ze er al aan gewend.

Fijne dag nog, denk aan de weersvooruitzichten, dan komt het allemaal goed!


7 opmerkingen:

Jopie zei

Wat een mooie creatie weer en ik zie niks... haha. Ik vind het altijd wel leuk als er een verhaaltje bij staat, jammer genoeg ben ik er niet zo'n ster in maar ik probeer het altijd wel.
groetjes Jopie

KarinsArtScrap zei

annerieke je doosje is weer mooi gemaakt.
en vanaf zondag wordt het beter en volgende 28gr dus dan is het zonnig.

groetjes karin

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Gewoon DOORGAAN, met praten, met schrijven en met het maken van MOOIE creaties ☺☺☺
Niets bij je creaties schrijven is zo KAAL, wat jij schrijft leest zo lekker "weg".
Op naar de ☺ en liefs Wilma

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat zei je man deze keer bij het zien van dit mooie doosje?
hmmm... of woowww!!!!
Ik ga voor de WOOOOWWW, met hoofdlettters,
leuke kleuren heb je gebruikt!
Groetjes van Daatje!

nicole zei

ik vind je verhaal juist gezellig :)
en je doosje is prachtig!!!!

sommige dingen die ik maak vind ik ook zonde om weg te geven, omdat ik ze zo mooi vindt hihi
groetjessssssss

Hetty zei

Wat een super gaaf doosje

gr hetty

Riet zei

Ohhh Annerieke,wat een prachtig doosje.

Liefs Riet.