Pagina's

woensdag 29 juni 2011

Juffendag.....

Vandaag is het juffendag op school. En daar horen natuurlijk kadootjes bij. Ik heb 2 kleine doosjes gemaakt en me er even op uitgeleefd. Dit is het resultaat geworden.
De achterkant wordt natuurlijk ook niet vergeten. Al met al een leuk geheel, vind ik zelf :). Op de bovenkant zit ook nog iets, maar de foto is niet goed gelukt, dus jullie moeten maar even je fantasie gebruiken.
Voor 5 juffen heb ik iets gemaakt, deze 2 dus, het rode doosje van een paar dagen geleden hoort er bij en dan nog 2 kadootjes maar die laat ik een volgende keer zien.
Dus wordt vervolgd............................

7 opmerkingen:

  1. Wauw wat zijn ze mooi!!!! De juffen zullen er blij mee zijn!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annerieke,
    De doosjes zijn SCHITTEREND.....heel erg MOOI gemaakt in lekkere frisse kleuren.
    Ik hoop dat je nog energie over hebt voor nog meer creaties.....dus niet te veel "uitleven" graag.
    Tot morgen en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je doosjes zien erweer schitterend uit annerieke.
    heel leuk en mooi papier.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Annerieke,
    Wat zijn dat leuke doosjes geworden. Het is altijd een hele opgave om iets leuks te vinden voor de juffen, maar het is jou 100% gelukt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauuuw wat een super mooie creaties

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Annerieke,
    wat een lief gebaar,
    de juffen zullen blij zijn met zo'n cadeau!
    Groetjes en liefs van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!