Pagina's

zaterdag 25 juni 2011

Kort...

Vandaag ga ik het toch echt kort houden. Deze kaart is uiteindelijk voor mij een beetje tegen gevallen, niet helemaal geworden zoals ik in mijn hoofd had. Ik vind het papier niet zo mooi uitkomen, volgende keer beter. Wel heb ik de randjes met inkt bewerkt, dit keer niet vergeten.
De digi komt hier vandaan, ingekleurd met de Derwent Coloursoft. Voor de rand heb ik een multiframe gebruikt.
Dit is dus een zelfgehaakte bloem, best wel goed gelukt, vind ik zelf.

Dit was het voor vandaag, ik heb me aan mijn woord gehouden, toch?

Groetjes........

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Je bloemetje is niet best wel goed gelukt maar gewoon goed gelukt en ziet er hartstikke leuk uit!!!
Fijn weekend, Yvonne

Hetty zei

Ik vind niets mis met je kaartje, hij is
juist super mooi

gr hetty

KarinsArtScrap zei

je kaart is leuk, en je bloem is inderdaad heel goed gelukt annerieke.

groetjes karin

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Kort, maar krachtig........SUPER.
Een vrouw een vrouw, een woord een woord.....☺☺☺
Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
ik vind je kaartje juist wel lief met die frisse kleurtjes en je gehaakte bloem vind ik supertjes!
Groetjes van Daatje

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Het zwarte papier is idd hetzelfde papier als van de vorige kaart.....ja, je hebt het liggen en dan pak je het toch weer sneller. Nu heb ik ook al weer 2 kaarten gemaakt in de kleuren oranje-geel-bruin. Vandaag of morgen komen ze op mijn blog te staan.
Mijn ♥-elijke dank voor je trouwe berichtjes.....ik lees ze met heel veel plezier.
Nog een fijne ☼-dag gewenst.
Liefs Wilma