Pagina's

donderdag 9 juni 2011

Lopen, lopen, lopen en nog eens lopen!

De titel verraadt het al, de mannen lopen de avondvierdaagse. Vanavond is de laatste avond, daar hoort natuurlijk een beloning bij. Een van de dingen die ik gemaakt heb is dit "zuurtje" of "toffee", ik weet niet zo goed hoe ik het moet noemen. Het midden gedeelte is ongeveer 10 cm. lang, dan weten jullie ongeveer wat je je voor moet stellen. Er zit natuurlijk iets lekkers en iets leuks in, maar dat kan ik nu hier niet vertellen, je weet maar nooit wie het al leest.
De label heb ik zelfgemaakt, hier komt ie........
Een kort bericht, heb een drukke dag vandaag.
Nog bedankt voor jullie leuke reacties weer de afgelopen keer, krijg daar altijd wel een beetje trots gevoel van hoor!

Tot gauw!

3 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

nou ben wel benieuwd wat er in zit annerieke maar dat horen we bij het volgende project.
dit is er gaaf uit.

groetjes karin

Hetty zei

Wat is dit super gaaf en daar zullen de mannen zeker heel blij mee zijn\

gr hetty

Anoniem zei

ziet er stoer uit ! maar wat zit erin....?
groetjes Yvonne