Pagina's

zaterdag 4 juni 2011

Maar weer een doosje dan?

Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie leuke reacties de afgelopen keer, super! Ik heb het al vaak gezegd, maar ik vind het ontzettend leuk om reacties te krijgen en te lezen.

En ja..............jullie zien het waarschijnlijk wel, weer een andere foto uit onze tuin. Is de roos niet prachtig?
's Avonds branden dan nog de lampen, kunnen we lekker knus zitten, als het niet te koud is.

Het doosje op de foto heb ik even op zijn kant gelegd, zodat je kunt zien hoe hij open gaat. Het is een patroon uit een boekje van Kitty, volgens mij heb ik de maten iets aangepast, maar dat weet ik niet meer zeker. Ik rotzooi soms zo veel, dat ik het niet altijd kan onthouden.
Op het dekseltje heb ik een strikje, 2 vlinders, wat takjes en 2 pareltjes geplakt.
Langs de bovenkant zit rondom een rand, gemaakt met een multiframe. De randen van de tekstlabel heb ik bewerkt met de schaar en inkt en er nog een vlindertje naast geplakt.







Als jullie nog iets moeten maken voor iemand die examen heeft gedaan en geslaagd is, dan heb ik nog een tekstdigi. Hij is niet helemaal perfect, maar wel erg leuk, toch? Ik kan het niet laten hoor, om dit soort dingen te maken, blijf er mee bezig.

Dit was het weer voor vandaag, nog een fijn weekend!

6 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi doosje en je hebt
    er heel mooi papier voor gebruikt. De digi
    is ook gaaf heb hem opgeslagen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annerieke,

    Het doosje is superleuk geworden, leuke kleurencombi ook.
    Maar jeetje zeg wat ziet je tuin er mooi uit, de rozen zijn werkelijk prachtig een mooi plekje om te zitten schitterend!!!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Annerieke,
    Mocht die SCHITTERENDE tuin nu in dat SCHITTERENDE doosje passen.....dan wil ik je mijn adres wel geven ☺☺☺ De rozen zijn echt wel PRACHTIG en de petunia's eveneens.
    Ook onder dit berichtje staan weer diverse MOOIE kaarten.....een niet alledaags patroon.....die stoere meid. Ook het gebruik van naald en draad gaat je goed af......gelukkig maar, anders zou de titel niet kloppen.
    Nog een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave foto is dit joh.
    En wat betreft het doosje.... ik ben een echte fan van je dus bewonder alles (haha).
    Maar zonder dollen het ziet er weer heel netjes uit en door de kleur vind ik het ook wel een mannen doosje (heb je iemand in gedachten?)
    Je digi ziet er leuk uit hoor
    Fijn weekend nog, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig doosje annerieke, ziet er echt gaaf uit.
    ook je papier en vlinder is leuk.
    je foto van je tuin is prachtig een lekker gezellig hoekje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Annerieke,
    wat een plaatje van een tuinzitje, mooi met die bloempjes, ik zou zo een "bakske" komen doen bij jou.... hihihi
    en een gaaf doosje heb je gemaakt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!