Pagina's

maandag 27 juni 2011

Meteen verliefd.....

Als je dit lieve hondje ziet, dan word je toch meteen verliefd, of niet?
Nu denken jullie misschien dat ik mijn hele bericht ga rijmen, maar dat doe ik niet hoor, deze eerste zin is gewoon toeval :).
Dit lieve hondje kun je hier vinden, bij allerlei andere leuke freebies.
Alle randen heb ik bewerkt met Distress Ink "old paper" van Tim Holtz, leuk effect geeft dat. Links boven heb ik 2 kleine knoopjes geplakt.
Rechtsboven zit een strookje papier door een "gespje" heen, een stans van Crealies.

De tekstlabel heb ik zelfgemaakt, als je hem leuk vindt, kun je hem meenemen.
Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge bij Scr@p-cardsChallenge-Blog, het thema is een dierenkaart maken. 

Vandaag wordt een mooie warme dag, komt goed uit, ik ga mijn bloemen in de tuin maar eens vertroetelen. Daar word ik altijd voor beloond, want dan gaan ze nog mooier bloeien.

Zonnige zomerse groeten............

7 opmerkingen:

  1. och wat een schatje annerieke, heel lief en mooi kaartje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een scheetje is het en je hebt er een
    mooi kaartje mee gemaakt


    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annerieke,
    Alweer een MOOI kaartje voor een nieuwe challenge.....100% lief zeg.
    En lekker warm is het hier ☺☺☺ en toch is dit ook weer heerlijk freubelweer.
    Daarom een hele fijne freubelweek toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh Annerieke,wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Annerieke,
    wat een lief schattig hondje....
    zo ligt ons hondje momenteel ook, ze heeft het warm...
    Je kaartje is weer helemaal toppie!
    Je tekstje zal ik opslaan, bedankt!
    Liefs en groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Annerieke. Wat een leuk log heb je en je hebt werkelijk hele leuke/mooie kaarten. Tot gauw, want dan gaan we lekker uit eten. Ik mail je heel snel.
    Groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt Annerieke, bedankt voor het meedoen aan de challenge bij ScCB.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!