Pagina's

dinsdag 21 juni 2011

Net droog...

Vakantie is heerlijk, maar wat is het ook fijn om lekker te kunnen knutselen. Daar was ik echt wel weer aan toe. Vaak plaats ik kaarten of doosjes die ik al eerder gemaakt heb, maar dit is een echte "net gemaakt en net droog" kaart.
Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van een schets bij Dutch Card Lovers en ik wil natuurlijk ook graag meedoen aan de challenge.
Deze keer heb ik geen plaatje of stempel gebruikt, maar ik heb een rozet gemaakt. Daarvoor heb ik een multimal van Nellie Snellen gebruikt, 2 ronde, die gerild en gevouwen, zo simpel kan het zijn, hihi. Ook heb ik de randen met een multimal gemaakt, daaronder een mooi lintje geplooid en geplakt. Een klein nadeel, vind ik, dat het papier iets omhoog komt, maar ach...mij stoort het niet zo.
In het hart van de bloem heb ik een pareltje geplakt. De tekst is zelfgemaakt, die wil ik wel met jullie delen, dus ik zet hem hieronder.
Ben wel een klein beetje trots op mezelf, want er zit een achtergrond bij,
ik leer het allemaal wel...
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden, weer een beetje anders dan anders. Alvast bedankt voor jullie reacties!

Tot de volgende keer....


12 opmerkingen:

  1. nou ik vind je kaart prachtig annerieke.
    heel mooi die rozet en ook heel mooi papier gebruikt.
    je tekst ziet er ook gaaf uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een schitterend kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoooi,
    Weer een kaartje met een hoog "wauw" gehalte!
    Mooi papier weer en erg lief met dat gerimpelde lintje en die rozet.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo concurrente,
    Op het blog van DCL sta je boven mij en daar zul je ook wel blijven staan, want wat een GIGA SCHITTERENDE kaart heb jij voor die challenge gemaakt.....echt GEWELDIG.
    Anders dan anders.....verandering van spijs doet eten, toch?
    Ben wel blij dat je weer terug bent in freubel- en blogland, want ik had de laatste tijd je berichtjes gemist.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Annerieke,
    Echt een kaartje met "wow-effect". Prachtig hoor!
    Groetjes en een hartelijke dank voor je lieve reacties op mijn blog.
    Daaag,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige uitwerking van de sketch. :)) Ik vindt het echt een schitterende kaart.:)) Helemaal geweldig!!
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi, Annerieke
    wat een leuk kaaartje,
    je kleuren matchen prachtig!
    en de rozet is schitterend!
    Groetjes en liefs van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart hoor Bedankt dat je hebt meegedaan bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart

    bedankt voor je deelname aan dcl
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow dit is een mooie kaart. En vers van de pers. Leuke stempel ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje zeg! De leuke freebee heb ik opgeslagen. Hartelijk dank; ook voor het meedoen met DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!