Pagina's

woensdag 1 juni 2011

Stoere meid...

Vandaag een roze kaart omdat het zonnetje zo heerlijk schijnt. Deze kaart heeft niet zo veel toelichting nodig toch? Jullie kunnen vast wel zien wat ik allemaal gedaan heb. Dit model kaart zag ik in de laatste Hobbyhandig, het is een driehoekmodel, niet zo heel goed te zien op de foto, sorry. Alle roze randjes heb ik met inkt bewerkt. De rand is geponst met een Martha Stewart pons, verder heb ik nestabilities, creatables, stansen en mijn creatieve hoofd gebruikt.
De tekst heb ik in roze uitgeprint en vastgezet met 2 bloemetjes splitpennen.

Het afdrukje is een gratis digistempel van Bits N Bobs. Ik vind dat ze zo lekker stoer kijkt, zo van "kom maar op". Ik heb haar ingekleurd met de Derwent Coloursoft. Komt goed uit, want daarom kan ik ook meedoen met de challenge van Alles met en over kleuren met Derwents. Alles mag, zolang het maar Derwent is. Voor mij niet zo moeilijk, ik kleur met niets anders.
Volgens mij kunnen we de komende dagen van het mooie weer genieten.
Veel plezier allemaal!

8 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een schatje, prachtig in dat roze, en supers dat je meedoet met onze challenge

KarinsArtScrap zei

wat een leuk en mooi kaartje, en ja een stoere meid annerieke.

groetjes karin

Dina zei

een prachtige kaart, bedankt voor je deelname bij derwent, en geniet van het weer

Janny zei

Mooie kaart en leuke vorm. Groetjes Janny

Hetty zei

Qat een super mooi kaartje en veel succes
met de challenge

gr hetty

Geertje zei

Wat een leuk kaartje, schattig en toch ook stoer.
Groetjes Geertje

Anoniem zei

Schattig, lief, stoer, van alles wat maar in ieder geval GAAF!
Liefs Yvonne

Nicole zei

Wat een lieve kaart, Annerieke. Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

Groetjes