Pagina's

vrijdag 17 juni 2011

Voor mijn jarige pap!

Om te beginnen wil ik de bloggers die ik volg(zie de kolom "blogs die ik graag bezoek") even een complimentje geven. Wat zijn jullie weer ontzettend creatief geweest en hebben jullie mooie dingen gemaakt! We hebben een weekje gekampeerd in Zeeland en af en toe heb ik wel even op jullie blogs gekeken, maar geen reacties achter gelaten, maar dat ga ik vanaf nu weer goed maken.

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn vader. En inderdaad,hij schildert, maar wel beter dan deze kunstenaar hoor!
De digi kun je hier vinden, ik heb hem ingekleurd met de Derwent Coloursoft.
Het is een "twisted-easel" kaart, vond ik wel toepasselijk. Om in deze sfeer te blijven heb ik er schilderijhaakjes boven aan vastgemaakt.

Rechtsonder zit een zakje met een klepje, de stiksteekjes heb ik gemaakt met een gelpen. Schuin zit een rand, gestanst met een multiframe en een stukje blauwe raffia, zodat de kaart blijft staan.
We hebben een heerlijke week gehad in Zeeland, maar ik vind het ook fijn om weer thuis te zijn. Ik kan niet wachten totdat ik weer achter mijn bureau kan gaan zitten, het borrelt in mijn hoofd. Daarom zeg ik dan ook maar.....tot gauw weer!


5 opmerkingen:

  1. Heeeee, je bent er weer.
    Hij is eeeniggg !!! De schilderij haakjes zijn een grappig detail. Ook de kleuren vind ik heel mooi/stoer. Enne vast gefeliciteerd met paps he.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en mooi kaartje en alvast
    gefeliciteerd met je vader

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo annerieke fijn dat je het leuk hebt gehad.
    maar je kaart is prachtig heel erg leuk.
    je papier vind ik geweldig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Annerieke,
    Ik heb ""HIER" wel gemist, maar ja.....helaas kun jij ook niet alles tegelijkertijd.....vakantie vieren en kaartjes plaatsen ☺☺☺ Heel fijn dat je een goede vakantie hebt gehad en ook fijn dat je weer heelhuids terug bent om ook hier weer wat te plaatsen.....en wat.....een GIGA MOOIE twisted easelkaart.
    Van ♥-e Gefeliciteerd met de verjaardag van je vader en als schilder zal hij toch wel heel erg blij zijn met jouw creatieve uitspattingen, niet?
    Nog een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende creaties staan hier Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!