Pagina's

zondag 19 juni 2011

Wauw!!!!

Dit is voor mij een WAUW-projekt. Ten eerste omdat ik deze ontzettend gaaf vind en ten tweede omdat het me toch wel enige moeite heeft gekost om hem te maken, hihihi.
Ik heb een aantal weken geleden bij Creascrap in Almere Buiten een compleet pakketje gekocht. dus het was alleen een kwestie van snijden, knippen en plakken. Maar.....ik wilde natuurlijk weer iets anders, want ik had al bedacht dat hij leuk zou zijn voor vaderdag. Ik heb het origineel dus nagemaakt, maar ik heb niet van die grote vellen papier, dus ik moest op een aantal plaatsen naden maken. Het is uiteindelijk wel gelukt, ben er wel een tijdje mee bezig geweest.
Het scrappapier heb ik ook bij Creascrap gekocht, ik zag het daar en dan begint er zich al een idee te vormen in mijn hoofd, herkennen jullie dat? De versieringen heb ik eenvoudig gehouden, vind ik persoonlijk iets leuker voor een man. Aan de zijkanten zitten "knopen" en aan de achterkant een "riem" met een gespje.
En dan niet te vergeten de tekst, ook dit keer weer zelfgemaakt. Als jullie de tekst willen hebben, laat het me maar weten. Ik deel graag met iedereen.

O ja, als jullie je afvragen wat erin zit, het zijn cappuccino koffiepads, die apart verpakt zijn in een zakje.
Ik ben wel een beetje benieuwd naar de reactie van mijn vader, maar ongetwijfeld vindt hij hem super!
Alvast bedankt voor jullie reacties, ik kan niet wachten om ze te lezen. Gezellig dag nog allemaal!!

6 opmerkingen:

Hetty zei

Wauuuw wat heb je een super gave creatie
voor je vader gemaakt, dara zal hij zeker
heel blij mee zijn

gr hetty

Daatje zei

Hoi Hoi Annerieke,
wat een leuk idee zeg!
Mooi gemaakt!
Daar zal je vader heel blij mee zijn!
Groetjes van Daatje

Sandra zei

Wauwwwww..... dat is zeker ziet er echt supergaaf uit, zal je vader best blij mee zijn!!!!
Groetjes Sandra

KarinsArtScrap zei

aaahhhhhh annerieke die is echt super, wow, gaaf zeg.
ik geloof goed dat je een tijdje bezig bent geweest, je papier vind ik ook geweldig.
nou je vader zal hem heus wel prachtig vinden, vooral met zo'n lekkere koffie erin.

groetjes karin

Riet zei

Wowwwwww Annerieke,wat schitterend gemaakt,mooi papier gebruikt.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Je "wauw" gevoel is terecht hoor!
Het ziet er gaaf uit.
Mooi papier, leuek label ook.
En een blije pap?
Liefs Yvonne