Pagina's

zaterdag 16 juli 2011

Allemaal cirkels.....

Dit is een kaart die ik al een poosje klaar had. Maar vandaag kan ik hem plaatsen want de jarige heeft hem inmiddels ontvangen en is er blij mee. Deze cirkelkaart is vrij bewerkelijk maar ontzettend leuk om te maken. Het vele werk is wel de moeite waard.
Verder ga ik jullie niet lastig vallen met mijn geklets, maar ik laat veel foto's zien.

Jullie zijn het vast wel met me eens dat het een plaatje is geworden, nietwaar?
Voor straks wens ik jullie welterusten, voor morgen een fijne dag!






11 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Jij bent kort van tekst.....nou ik ook.
SCHITTERENDE cirkelkaart.....ga zo door ☺☺☺
Liefs Wilma

Hetty zei

Wauuuw wat een schitterend kaartje

gr hetty

Anoniem zei

Ja hoor het is er weer één met een hoog WAUW gehalte!!
Liefs Yvonne

KarinsArtScrap zei

wow die is gaaaaaaaaaf annerieke, prachtig gemaakt.
wat apart die circel kaart, ik geloof goed dat ze er blij mee was.

groetjes karin

martina's kaartjes zei

hij is leuk gemaakt !ook de kleuren zijn toppie !
groetjes, martina
x

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een leuke cirkelkaart, een heel werk zeker?
Je hebt mooie kleuren blauw gebruikt!
Groetjes van Daatje en heb een fijne dag!

Liesbeth zei

Erg mooi kaartje Anneriek, je kunt het er wel aan afzien hoor, dat het bewerkelijk is.
gr. Liesbeth

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart Annerieke.
Wat een leuk model zeg.

Liefs Riet.

Marlies zei

Wauw wat mooi! Heel leuk model en super mooi gemaakt!
groetjes, Marlies

Wilma zei

Hoi, hoi Annerieke,
☺☺☺ Verandering van spijs doet eten ☺☺☺
Liefs Wilma

Scrap en Kaartenfun zei

Hoi die Annerieke,
Als ik jouw blog heb geopend wordt ik altijd vrolijk van je foto die bij dit blog hoort. Gezellig zitje in een gezellig hoekje. Leuk hoor en nu nog het zonnetje erbij en eventueel een kopje thee of een glasje witte wijn.
Je kaartje vindt ik super. Wat een leuk model.
Ik stop er mee, want het blog doet weer eens raar. Kan soms niet meer verder typen. Doeg |Lida