Pagina's

zondag 10 juli 2011

Alvast gefeliciteerd!

Deze kaart heb ik gemaakt voor Karin. Ze is binnenkort jarig en ze heeft een leuk idee bedacht. Het is de moeite waard om even bij Karin te kijken, want ze maakt ontzettend mooie kaarten! Het idee is origineel, maar ik vind het sowieso gewoon leuk om voor iemand een kaart te maken.
Ik heb gekozen voor de "double pocket" kaart, alles in het roze en wit, lekker zoet...
De digi is van Beccy's Place en dit is toch wel een van mijn favorieten. Het afdrukje is ingekleurd met de Derwent Coloursoft.
De tekst heb ik zelf bewerkt en uitgestanst. Als je op de afbeelding klikt kun je hem opslaan en in elke kleur die je maar wilt uitprinten, deze is toevallig in paars/blauw, op de kaart in rood/roze.


Dit is nog een afbeelding van de kaart waarop je goed de randen kunt zien.

Nog bedankt voor alle leuke reacties de vorige keer! Bij ons schijnt de zon...ik stuur hem graag ook jullie kant op!
Fijne dag nog en tot de volgende keer...

6 opmerkingen:

  1. Hij is leuk!
    En dat plaatje... geweldig.
    Volgens mij heb je het al eens vaker gebruikt maar het blijft errug leuk.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo annerieke, helaas kan ik er niets over zeggen.
    maar het zonnetje schijnt hier afentoe.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je deze leuk gemaakt ! super,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your card is beautiful Annerieke. I love the two tags that slide into the pockets and I think you've done a wonderful job colouring the image and matching it with pretty papers and embellishments. Thanks for sharing!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie kaart, heel leuk model en een super leuke afbeelding! Ook de tekst is leuk en bedankt dat we die ook mogen hebben, ik zal het meteen opslaan!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!