Pagina's

vrijdag 8 juli 2011

BBQ koning.....

Vaak hoor en lees ik dat kaarten voor mannen lastig zijn, ik heb daar gelukkig niet zo'n last van. Deze kaart is voor iemand die van lekker eten houdt. Kan dus iedereen zijn, wie houdt er niet van lekker eten?
De digi is een kleurplaat die ik hier gevonden heb, ik heb alleen de kinderkoppies weggehaald. Veel te gevaarlijk, die kinderen zo vlak bij het vuur, toch :) ?
Kaart is vrij eenvoudig, linksboven zit wat draad gewikkeld. Linksonder een soort"opener", zo noem ik het maar even. Het randje heb ik aangezet met inkt, valt het iets meer op. En een rand met papieren knopen. De tekst heb ik van papercraftsmag.com, ik kan hem nu alleen niet doorlinken, lukt me niet.

Ik wil jullie alvast bedanken dat jullie mijn blog weer bezocht hebben en voor de reacties!
Goed weekend!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik laat me graag uitnodigen! haha, maar ben met koffie ook tevree.
Fijn weekend, Yvonne

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Neeee......ik ga niet teveel "denken" ☺☺☺ ik "denk" niet alleen dat dit een SUPER kaartje is.....het is een SUPER kaartje.
Enneh.....ben ik even blij dat jij niet kunt doorlinken.....is me veel te link ☺☺☺
Zelfs je bloemendoosje is "HOT".
Nog een fijne vrijdag en alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
Liefs Wilma

KarinsArtScrap zei

nou ik vind je kaartje weer harstikke leuk annerieke.
echt een mannenkaart en die knoopjes zijn zo leuk.

groetjes karin

Sandra zei

Hij is super!!! Wat een een leuke digi!!
Groejes Sandra

Hetty zei

Wat een super mooie mannenkaart en ook een
hele gave digi

gr hetty

Marlies zei

Een super leuke kaart met een hele leuke digi en heel leuk bedacht met de opener!
Ik zou willen dat ik daar op je terras zat, wat ziet die er gezellig uit!
groetjes, Marlies

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een leuke frisse kleurtjes heb je weer gebruikt!
Leuk dat touw zo geknoopt, goed ideetje!
Vandaag is het wel een BBQ weertje,
hier piept het zonnetje er al doorheen!
dus je kaartje komt goed van pas!
groetekes en liefs van Daatje

nicole zei

het is idd een echte mannenkaart!
ik vind het juist leuk om die te maken, en bij jou doe ik dan ook nog leuke ideetjes op :)
groetjessssss