Pagina's

donderdag 14 juli 2011

De dag erna.....

Gisteravond ben ik vrij onverwacht naar de musical "We will rock you" geweest. Wat was dat steengoed zeg, of zoals mijn jongens zeggen "vet cool"! En nu, de dag erna, ben ik nog aan het nagenieten, scenes en liedjes flitsen door mijn hoofd en af en toe ben ik gewoon heerlijk vals aan het zingen, maakt niet uit, ik ben toch alleen thuis :).

Laatst zag ik een diaperfoldpouch bij Dutch Card Lovers, leuk om ook eens te maken. Meteen twee gemaakt als afscheidskadootje voor school. Papier bij elkaar gezocht en gezellig aangekleed.
Er komt nog een passend gedichtje op de labels om het compleet en persoonlijk te maken.

Als bedankje voor de leuke reacties iedere keer, heb ik nog twee teksten voor jullie, zelfgemaakt natuurlijk en ja...ik weet het, het voelt niet als zomer momenteel, maar volgens de kalender is het toch echt juli.
Ik ben benieuwd of jullie ze leuk vinden en kunnen gebruiken.
Hier valt het tot nu toe mee met de regen, hopelijk houdt iedereen droge voeten.





Groetjes

11 opmerkingen:

Charlotte zei

Leuk e, dat nageniet. Soms is het naar een musical/concert/toneel uitkijken en het nagenieten ervan, nog leuker dan er effectief naar toe gaan :)
Die diaperfold is een leuk modelletje! Mooi uitgewerkt hoor!
Groetjes,
Charlotte

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Hier ben ik weer ☺☺☺ om naar de ☼ in je tuin te kijken en natuurlijk pik ik ook meteen de PRACHTIGE "luiers" mee.
En zing maar lekker vals.....wil bijna schrijven.....ik hoor het ook niet.....LOL. Toch heerlijk als je van een musical 2x of nog vaker kunt genieten.....zelfs nagenieten.
Liefs Wilma

Marlies zei

Twee super mooie kaarten (folders) heb je gemaakt en bedankt voor je zomer teksten. Het regent hier al de hele dag en het ziet er nu nog steeds niet naar uit of het ophoudt!
groetjes, Marlies

Liesbeth zei

Ze zijn allebei super Annerieke.
gr. Liesbeth

martina's kaartjes zei

hey, eh... zomer, inderdaad, ik ga toch even op de kalender kijken of dat wel klopt ? heel erg leuk gemaakt !
groetjes, martina
x

Sandra zei

Erg leuk gemaakt lekker vrolijk papier ook!!
Groetjes Sandra

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
ik zag het laatst ook,
die speciale vouwkaart,
heb het ook nog op mijn verlanglijstje staan,
momenteel druk bezig met een mannenverjaarskaart,
blijft altijd wat moelijker...
Je labeltjes heb ik opgeslagen,
wellicht dat het weer dan toch wat zomerser wordt!
Hier is het bar en boos,
mijn man en ik zijn lekker gaan zwemmen in een subtropisch zwembad,
dat heeft veel vergoed en lekker warm!
Groetjes en een fijne tijd van Daatje

Daatje zei

hoi hoi,
vergeet ik je te komplimenteren voor je mooie vouwwerk...en mooi combi....
bij deze dus en weer tot snel!
groetjes van Daatje

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Annerieken,mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

KarinsArtScrap zei

ze zien er prachtig uit annerieke, leuk papier en gemaakt.

groetjes karin

nicole zei

wat zijn ze leuk!!!!
leuke kleuren, lekker vrolijk.
enne vandaag lijkt het gelukkig wat meer op de zomer :)
groetjessssssss