Pagina's

woensdag 20 juli 2011

Dit wil ik ook zo graag.....

Kijk, hier droom ik nu ook van op het moment. Lekker luieren in het zonnetje, maar helaas.....wolken en regen! Maar eerlijk is eerlijk, ik moet het toegeven....vanmiddag heb ik toch even lekker in het zonnetje zitten lezen en gistermiddag ook al. Echt zomer is het alleen nog niet, toch?

Maar is het geen grappig plaatje? Even voor de duidelijkheid, ik heb geen broekje met stippeltjes, het is geen vakantiefoto van mij :).
Het is een freebie en komt van Leigh's Paper Creation, de dame heb ik ingekleurd met de Derwent Coloursoft. Alle randen zijn aangezet met wat inkt, de hartjes van de bloemen heb ik gemaakt met een "parelmaker"(op z'n Nederlands), ben ik persoonlijk niet zo kapot van, maar dat kan ook aan mij liggen. Aan de linkerkant heb ik nog 2 eyelets ingeslagen.
O ja, de tekst nog, zelfgemaakt en.....ook voor jullie!
Hopelijk heb ik bij jullie ook wat zonneschijn kunnen toveren, misschien in ieder geval een glimlach?

Groetjes!

7 opmerkingen:

  1. Hallo Annerieke,
    Ik hou anders best wel van vakantiefoto's ☺☺☺ Fun in the Sun is SUPER en blijf nou maar lekker dromen, want als je zo echt in de ☼ gaat liggen moeten wij je kaarten hier missen.
    En jij blijft maar slaan.....is dat je manier van afreageren?
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb hier even smakelijk zitten lachen annerieke , om je plaatje en je verhaal.
    ik dacht echt dat jij dat was hahahaha.
    je kaartje is super leuk, nou succes met de zon.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje en je
    verhaalthe is erg leuk

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Annerieke,
    wat een schattig afdrukje,
    ik moest er wel om lachen!
    Ik vind de teksten die je maakt altijd leuk en ik sla ze altijd op!
    Nog bedankt voor je kompliment op mijn blog!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewelig verhaaltje weer Annerieke, erg leuk om te lezen.
    Ik had er niet de voorstelling bij zoals mijn voorgangers maar hij is wel erg goed gelukt.
    Gr.Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tja als het zonnetje schijnt moet je er even van genieten als het kan, want anders zit je weer in een bui!
    maar die regenbuien maken de meeste onder ons wel weer heel creatief ;)
    ook jou kaartje is weer een toppertje!!
    superleuk!
    groetjesssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Annerieke,
    Via de blog van Nicole kwam ik bij jouw terecht. Ik snuffelde eens rond en ben meteen volger geworden! Als je tijd en zin hebt, kom je bij mij ook maar eens buurten!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!