Pagina's

maandag 18 juli 2011

Feestje!

Laatst heb ik een "double pocket" kaart gemaakt in roze en wit. Leuk model kaart is dat, dus ik vond het nu een uitdaging om een mannelijke variant te maken. Dan kom ik al snel bij blauw uit, nou ja, mooi blauw is niet lelijk, toch?
Het afdrukje is een kleurplaat, wat een feestvarken is die man....hij toetert de oren van je hoofd :).
De tekst heb ik zelfgemaakt....

Dit was het weer voor vandaag, het weer voor vandaag? Regen, regen, regen, hihihi.
Sorry, was een grapje, ik word een beetje melig van al die regen...


Tot gauw!

9 opmerkingen:

  1. wat een stoere mannenkaart annerieke.
    weer een gaaf kaartje geworden.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart ! super !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke mannenkaart is dit Annerieke.
    Het is idd. ook een erg leuk modelletje, zal hem eens bestuderen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, dikke pret! leuk, leuk, leuk.
    Ook een grappig plaatje en je ringetjes doen het ook goed zo.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauuuw wat een super gave mannenkaart en die
    kleur vind ik erg mooi

    r hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Annerieke,
    Ik ben het helemaal met je eens.....mooi blauw is niet lelijk. Ik vind dit een MOOIE en STOERE kaart.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Annerieke!
    Leuke mannenkaart,
    zo stoer en toch frisse kleuren!
    Vandaag is het lekker droog he...
    kunnen we weer wat van het zonnetje genieten!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kaart zeg!!!
    idd ee leuk model en blauw is altijd goed voor man of vrouw :)
    maar wil je nou da the blijft regenen voor de knutsel? of mag toch de zon weer gaan schijnen?
    hihi, groetjessssss

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!