Pagina's

maandag 4 juli 2011

Gaat de liefde van de vrouw ook door de maag?

Tja....zal ik ook zelf een antwoord geven op de titelvraag? Ik denk het wel een beetje, ik vind het in ieder geval erg fijn als ik eens niet een keer hoef te koken. Moet ook zeggen, dat ik regelmatig word verwend hoor!
Het plaatje komt van een of andere kleurplatensite, google maar eens op kleurplaten....heel veel mogelijkheden. Deze aardige meneer heeft lekkere frietjes gebakken, als beloning heb ik hem ingekleurd met de Derwent Coloursoft :). Het moet niet gekker worden, straks ga ik nog met mijn plaatjes praten, hihihi. De tekstlabel is zelfgemaakt en aan de onderzijde zit een rand met knoopjes(van papier).
Bovenaan heb ik eyelets ingeslagen en een touwtje er doorheen geknoopt.
Best wel een stoere kaart geworden vind ik zelf, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Tot gauw maar weer!

7 opmerkingen:

  1. helemaal klaar is ie ! toppie mannenkaart !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik vind het een super gave kaart en ik hoef nooit te koken dat doet mijn man is wel lekker hoor

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. inderdaad een stoere kaart annerieke, ik vind je papier geweldig, en ook hoe je dat touw gespannen hebt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous card, thanks for sharing!

    Thanks for stopping by my blog, too. Much appreciated! New freebie is up tonight, btw.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Annerieke,
    leuke kaart!
    ziet er gezellig uit!
    Ja en het heerlijk om verwend te worden!
    Vandaag mag ik gaan werken en is mijn mannetje vrij,
    mijn man kookt dan deze keer, heerlijk he?
    groetjes van Daatje en een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had al een voorproefje gehad maar hij is GAAF!!!
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!