Pagina's

zaterdag 2 juli 2011

Gewoon maar even.....

Vandaag een gewoon berichtje met een gewoon melkpakje. Dit is een melkpakje met een "platte gesloten bovenkant", als jullie begrijpen wat ik bedoel. Ik vind het model zelf erg leuk. Het papier is van Studio Light, mooi papier om kadoverpakkingen van te maken, net even iets steviger.
Een zelfgemaakt labeltje met een lintje en klaar is je aardigheidje. Handig om dit soort dingen in voorraad te hebben, soms heb je wel eens snel iets nodig, althans, ik wel.
Dit was het weer voor vandaag, ik heb nog andere leuke dingen liggen, maar die kan ik nog niet laten zien :(. Geduld dus nog even.

Bedankt voor jullie leuke en trouwe reacties, fijn om ze te krijgen en te lezen!!

8 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

hoi Annerieke,
wat heb jij een leuke blog ! ik heb me dan maar ineens als volger aangemeld, ik kom dus zeker nog een keertje terug,
groetjes, martina
x

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
van harte gefeliciteerd dat je gastdesigner mag zijn bij een hoop inspiratieblog!
De kaart die je daar gemaakthebt is erg mooi!
Je melkpakje is trouwens ook erg leuk!
Fijn weekend en groetjes en liefs van Daatje

Anoniem zei

hooi,
Wat een lekker fris papiertje heb je er voor gebruikt. Leuk.
Groejtes Yvonne

Liesbeth zei

Hoi Annerieke,
Ik kwam je kaartje tegen bij een hoop inspiratieblog, je maakt leuke dingen dus ik ga zeker nog eens terug komen op je blog, aanmelden als volger lukt me helaas niet, ga het nog een keer opnieuw proberen.
gr. Liesbeth
kaartjesvanliesbeth.blogspot.com

Anoniem zei

Ohw,
ontdek net dat je gast desiger mag zijn! Gefeliciteerd !
Liefs Yvonne

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Allereerst Van ♥-e Gefeliciteerd met je GT-schap.....is dat het gene wat je nog heb liggen? ☺☺☺
MOOI melkpakje heb je gemaakt.....heel leuk om te geven met iets leuks of lekkers erin.
Enneh.....over favoriete kleuren gesproken.....paars, lila, oranje en geel en misschien ook wel blauw, groen en roze.....maakt eigenlijk niet uit als de kleuren maar bij elkaar passen, toch?
Nog een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Riet zei

Wat een prachtig pakje Annerieke.

Liefs Riet.

KarinsArtScrap zei

ik vind ze heel apart anneriek, ik heb nog nooit zo'n pakje gemaakt.
wel een leuk idee om er iets in tedoen.

groetjes karin