Pagina's

dinsdag 26 juli 2011

Hello baby girl.....

Allereerst wil ik mijn nieuwe volger welkom heten, leuk dat je van plan bent om regelmatig langs te komen!

Aangezien het buiten nog steeds erg grijs is, ga ik de zon zelf maar even ophalen. Een zonnig geel/oranje kaartje. Het is een babykaart, die had ik niet zo veel meer in voorraad. Deze keer niet de traditionele kleuren roze of blauw maar geel, oranje en wit.

Het 3D plaatje is al iets ouder, maar zo lief. Aan de bovenzijde van de rand heb ik een Martha Stewart pons gebruikt en aan de onderzijde heb ik een mooi lintje geplakt. Ik heb een doos vol met lint en wat kant, maar ik vind sommige zo mooi dat ik het zonde vind om ze te gebruiken en ze liever bewaar. Beetje stom wel...maar dat is een tic van mij, een van de vele, hihihi. Psssst, vertel eens....hebben jullie ook van die dingen of ben ik de enige?

De tekstlabel heb ik zelfgemaakt, ook al eens geplaatst, maar als je hem nog niet hebt kun je hem hier vinden.
Tot gauw weer!

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig lief kaartje Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annerieke!
    Wat een leuke baby-kaart. De kleuren geel en oranje zijn zo lekker fris en zomers! Leuk!

    Ik heb dat ook hoor, sommige dingen niet willen gebruiken omdat ik ze te mooi vind :) vooral vroeger. Eigenlijk deed ik toen meer aan het sparen van knutselmateriaal dan het effectief knutselen :) Met als gevolg kasten vol papier en lintjes en plaatjes :) Ik heb me voorgenomen om toch maar afstand te doen van al dat moois en in leuke kaartjes te verwerken en er zo andere mensen mee blij te maken.

    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje volgens mij hebben we daar allemaal wel eens last van ik heb wel eens een kaart gemaakt en vind het zonde om op te sturen.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje, mooi gedaan hoor! En ja, ik heb dat ook. Dingen opsparen en wachten om te gebruiken omdat ze te mooi zijn. Rare wezens zijn wij toch hé!!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo annerieke, wat een leuke en mooie kaart weer.
    ik vind je ponsrand super en je lintje vind ik ook geweldig.
    nee annerieke ik bewaar niets anders kan ik alles dubbel kopen hahahaha.
    en dat laat helaas mijn budget niet toe.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Annerieke,
    Ja hoor......jij bent de enige ☺☺☺ ik herken dat totaal NIET.....LOL.
    Met dit druilerige weer is het jou toch maar MOOI gelukt om een ZONNIG en FLEURIG babykaartje te maken met een wel heel LIEF plaatje.
    En je weet het inmiddels al, maar "hier" ga ik niet kijken.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat laat je de zon lekker schijnen op je blog :)
    wat een heerlijk kaartje daar worden we nu vrolijk van :)
    en wie heeft er nou niet van die rare gewoontes.....?
    ik bewaar ook veel te veel, hihi, m'n kamertje wordt te klein.
    en soms ben ik op voorhand al aan het bedenken wat ik met lintjes en knoopjes kan die (nog) aan goede kleding zit.....moet ik me gewoon bedwingen om het niet al weg te doen hahaha hoe krom is dat....hahaha
    groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje is het geworden Annerieke.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi annerieke,
    een schatje en leuke fleurige kleuren
    groetjes, martina
    ps bedankt voor je lieve woorden op mijn blog
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een mooie zonnige kaart gemaakt, heel leuk!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Annerieke...
    wat een lief kaartje!
    Het brengt inderdaad wat zon in huis met die gele kleurtjes!
    Ja en jou zogenaamde tic, hihhihi
    is heel erg herkenbaar!
    Maar een dierbaar lintje cq kantje verwerken op een kaart, voor een dierbaar persoon doe ik wel graag!
    Groetjes en een zonnige tijd toegewenst van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje geworden. Enne... ja ik herken dat wel, we zijn tenslotte allemaal verzamelaars. Een hele mooie kaart eerst laten staan voor hij eindelijk verstuurd mag worden en van alles bewaren maar het gaat beter ik heb er niet zo veel last meer van als in het begin. Ik kan er nu beter afstand van doen en dan kan ik tenminste weer wat nieuws kopen. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!