Pagina's

woensdag 6 juli 2011

Het bloemendoosje....

De titel van dit bericht heeft mijn zoon bedacht, zelf had ik even geen inspiratie, niet slecht he?
Laatst was een vriendin van mij jarig en ja......natuurlijk heb ik toen zelf iets gemaakt. Het doosje heb ik ooit gezien bij Kitty's Craft, neem daar eens een kijkje, ze maakt prachtige dingen.
Het doosje is niet moeilijk te maken en met wat fleurig papier komt er (bijna) vanzelf iets leuks.
Zoals jullie kunnen zien heb ik er wat theezakjes ingedaan en wat zoetigheid. Aan de zijkant kun je nog net zien dat er 2 bloemen met een splitpen zitten, voor het hengsel.
Ik wens jullie nog een fijne dag!

7 opmerkingen:

Liesbeth zei

Erg leuk doosje/tasje Annerieke.
gr. Liesbeth

martina's kaartjes zei

het is erg leuk gemaakt ! super,
groetjes, martina
x

Hetty zei

Wat een super mooi doosje daar zal ze
heel blij mee zijn geweest

gr hetty

Riet zei

Wowww Annerieke,wat prachtig gemaakt,mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

KarinsArtScrap zei

wat heb je toch weer een leuk doosje gemaakt annerieke.
ja papier dat maakt het toch wel meeastal.
deze is ook weer super leuk.

groetjes karin

Anoniem zei

Wat een schattig 'Bloemen'doosje.
De roosjes op het labeltje doen het ook leuk.
Liefs Yvonne

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke
wat lief van je zoontje dat hij zo fijn meedenkt!
Mooi doosje!
Heel vrolijk
Groetjes en een fijne dag van Daatje