Pagina's

zaterdag 2 juli 2011

Nog een extraatje.....

binnenzijde  is ook afgewerkt

Ik dacht er vandaag af te komen met een "gewoon" bericht(zie bericht hieronder), maar niet. Ik zie toevallig net dat deze kaart geplaatst is bij Een hoop inspiratie scrapkaarten challenge blog. Ik wist niet dat hij vandaag geplaatst zou worden, gelukkig zie ik het en kan ik hem zelf ook plaatsen, kan nog net, want ik ga zo weg.
En ja...hiep hoi, ik had laatst de 3e prijs gewonnen en mocht gast-designer zijn, tof he? Ben wel een beetje trots, maar ik ga nog niet naast mijn schoenen lopen hoor.
De nieuwe challenge is een vierkante kaart maken, maar aan 1 kant niet recht. Dus misschien ook een leuke uitdaging voor jullie? Tja, ik moest daar even over nadenken en wat ik eerst in mijn hoofd had, dat lukte niet. Na enkele "mislukkingen" is deze kaart eruit gekomen en ik moet zeggen dat ik er uiteindelijk wel tevreden mee ben.
Aan de zijkant heb ik 2 nestabilities gebruikt, met in het midden een eenvoudige bloem. Het papier is al vrij bewerkt, dus dat vind ik persoonlijk mooier. Aan de achterkant zit er 1 contra geplakt, zodat het netjes afgewerkt is.

Op de label heb ik de tekst "sterkte" gestempeld, kwam zo uit, omdat dat de enige stempel was die er op paste :).
Met 2 draden haakkatoen is de label bevestigd.



Op mijn vorige bericht heb ik al reacties gekregen over mijn gast-designerschap en ik heb weer 2 volgers erbij. Welkom hoor en wat ontzettend leuk dat jullie mij gaan volgen, morgen zal ik even bij jullie komen kijken.
Ik schreef net al dat ik zo wegga, ik heb een "klein" beachvolleybal toernooi (lees 2 uurtjes spelen) en aansluitend een bbq. Duimen dat het droog blijft, ik neem in ieder geval mijn dikke fleece trui mee, ben nogal kouwelijk aangelegd.
Alvast en weer bedankt voor de leuke reacties, wens jullie allen nog een fijne dag!

5 opmerkingen:

Riet zei

Wat een schitterende kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Hetty zei

Wat heb je er een super mooi kaartje van
gemaakt

gr hetty

KarinsArtScrap zei

ik vind je kaart prachtig annerieke, heel leuk gedaan aan de zijkant.
leuk idee en proficiat met als gast designer.

groetjes karin

martina's kaartjes zei

wat een superkaartje heb je daar ! heel erg toppie ! mooi gedaan hoor en proficiat met je gast dt
nog een fijne dag,
martina
x

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke!
nogmaals van harte!
Je hebt het verdiend, zeker met zo een mooi kaartje!
Groetjes van Daatje