Pagina's

dinsdag 12 juli 2011

Rockstar!

Vandaag een kaart die ik zelf erg leuk vind, stoer plaatje, mooi papier en leuk afgewerkt (compliment voor mezelf :) ).
Ik heb maar 1 soort scrappapier gebruikt, toepasselijk met de sterren, het had niet meer nodig, vond ik.
Alle randen zijn bewerkt met de schaar en inkt.
De digi is van Kenny K, die zijn zo ontzettend gaaf!
De tekst heb ik zelfgemaakt, neem hem maar mee als je wilt! Ik zou het alleen wel leuk vinden als je laat weten wanneer je hem gebruikt.

Tot gauw weer, groetjes!

8 opmerkingen:

Liesbeth zei

Hij is erg leuk Annerieke, ik heb je tekstbutton opgeslagen hoor, want hij is erg toepasselijk bij dit soort afbeeldingen.
gr. Liesbeth

Myriam zei

Wat een leuke stoere kaart!
Liefs, Myriam

KarinsArtScrap zei

super leuke digi annerieke, en ja dat papier staat er zeer goed bij.

groetjes karin

Riet zei

Wat een geweldige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Ik hoef hier helemaal niet te komen om complimentjes uit te delen voor deze STOEREN ROCKSTAR-kaart.....want dat heb je zelf al gedaan. Ga weer snel verder met de kaarten voor mijn moeder.....hihihi.
Liefs Wilma

Anoniem zei

Hij is echt gaaf. Het compliment heb je dubbel en dwars verdient hoor!!
Liefs Yvonne

Hetty zei

Wat een mooi stoer kaartje

gr hetty

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
leuk stoer kaartje!
groetjes en een fijne dag van Daatje