Pagina's

vrijdag 22 juli 2011

Snif, snif.....

Na al jullie leuke, aardige en vrolijke reacties op mijn vorige bericht had ik deze toch echt nodig, zakdoekjes....ik was zo ontroerd, of waren het tranen van het lachen???
Dit zakdoekendoosje heb ik al eens ergens gezien, maar wat me opviel was dat er in het midden een opening zat voor de zakdoekjes, terwijl bij mijn pakjes zakdoekjes de opening meer naar boven zit.
Daarom ben ik eens gaan "rommelen" en heb ik een soort doosje gemaakt aan de binnenzijde waar het pakje zakdoekjes inpast en waar de opening aan de bovenkant gewoon open kan. Misschien druk ik me wat onduidelijk uit, maar jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel. De kleuren heb ik dit keer iets rustiger gehouden, gewoon toeval hoor, had ik zin in. Hebben jullie dat ook wel eens, dat  de kleuren waar je mee gaat werken bij je stemming passen? Ik had dus een "rustig" moment :).
Alvast bedankt voor jullie reacties, tot de volgende keer!

12 opmerkingen:

Hetty zei

Wat is dit super mooi en wat een mooi
papier heb je gebruikt

gr hetty

Marlies zei

wat heb je een super mooie doosje gemaakt, prachtig papier en chique details! Je kaart hieronder is super grappig en heel zomers!!
groetjes, Marlies

KarinsArtScrap zei

prachtig doosje heb je gemaakt annerieke.
de pons rand vind ik ook mooi.

groetjes karin

Wilma zei

Ach....niet huilen meis. Niet reageren is toch ook geen optie? Je zakdoekdoosje is echt niet om te sniffen.....daar is het doosje veel te LEUK voor.
En als jij pastel....."rustig" noemt dan zit ik momenteel in de "onrustige" fase ☺☺☺
Alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Liesbeth zei

Prachtige creatie Annerieke.
En super handig om te gebruiken al moet je ze niet te vaak nodig hebben.
gr. Liesbeth

Anoniem zei

Wauw, die is mooi!!
Erg mooi papier en je nieuwe pons past er mooi bij.Trouwens wat een leuke groene takjeszitten erop, haha.
liefs en een lekker weekend, Yvonne

martina's kaartjes zei

ach, wat mooi gemaakt ! helemaal toppie ! bijna zonde om de zakdoekjes te gebruiken !
groetjes, martina
x

nicole zei

wauw wat is ie mooi!!!
jij noemt het rustig, maar ik vind het meer romantisch :)
en de bloemen en siersels passen mooi bij het papier!
groetjessssss

Riet zei

Ohhh wowwww Annerieke,wat heb je dit schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een leuk kaartje,
mooie kleuren bij elkaar!
Ik heb ook zo zakdoekjeskaart gemaakt en inderdaad met een gaatje in het midden, eigenlijk is dit gemakkelijker, je kunt het pakje zakdoekjes zo verwisselen!
Groetjes en een fijne dag van Daatje

Christine zei

Mooi gemaakt Annerieke en ook mooi in die zachte kleurtjes!
Liefs
Christine

Janny zei

Het doosje voor de zakdoekjes ziet er erg leuk en mooi uit. Ik ben al even niet op je blog geweest door omstandigheden en doordat ik op vakantie ben geweest. Ik heb dus even rondgekeken en ik zag erg mooie kaarten en leuke teksten. Dank je wel daarvoor.
Groetjes Janny