Pagina's

zondag 24 juli 2011

Voor een stoere jongen.....

Brrrr, wat een regen, het lijkt wel of ze die kraan niet dicht kunnen draaien. Daarom maar een kaart met veel kleur. En...ik zeg altijd maar zo....de zon schijnt in mijn hart :).
Deze stoere digi is van Kenny K, ik vind ze zo leuk, maar dat heb ik al eerder gezegd, geloof ik. Ik heb hem ingekleurd met de Derwent Coloursoft, eerst mijn papier uitgezocht en daarna de potloden, dat vind ik het makkelijkst.
Onderaan de kaart zitten 3 uitgestanste knopen, ze zijn dubbel, dan zijn ze iets steviger.
Ik wil jullie nog bedanken voor alle reacties op mijn zakdoekendoosje, weer ontzettend leuk om te lezen. Prettige avond nog!



8 opmerkingen:

  1. wat een lekker stoer kaartje anneriek.
    ja die knoopjes vind ik heel erg leuk ook je papier.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je digi Annerieke, en ik vind de vrolijke kleurtjes ook helemaal leuk, net als je knoopjes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super stoere en mooie jongenskaart

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Annerieke,
    wat een stoere geinige kaart heb je weer gemaakt
    en ik vind de knoopjes ook heel erg gaaf!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zeker een vrolijke kaart! heel leuk!
    en wat goed dat je dat kan zeggen over de zon in je hart! :)
    groetjesssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoooi,
    Nou hier vrolijk je wel van op. Een leuk vrolijk kaartje met een gave digi.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke jongenskaart. Leuk ook de kleuren, stoer. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie stoere kaart Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!