Pagina's

zaterdag 30 juli 2011

Wat gaan we hier in doen?

Tja, wat we hier in gaan doen.....dat weet ik nog niet, heb nog geen bestemming voor deze tasjes.
Maar vinden jullie het papier van het linker tasje niet leuk? Het heeft verder (bijna) geen versiering meer nodig. Op het klepje zit alleen nog een knoop.
Het paarse tasje is hetzelfde model, alleen iets kleiner, daar heb ik nog een randje langs gemaakt.
Eerlijk gezegd weet ik nu niet meer zo gauw waar ik het patroon vandaan heb, waarschijnlijk uit een boekje van Kitty. Vaak neem ik daar de basis patronen van en pas ze aan of verander er iets aan. En dan heb je gewoon leuke kleine kadoverpakkingen, kan van alles in.

Ik hoor net op het nieuws dat er zomerse dagen aankomen, is dat niet heerlijk? We gaan ervan genieten!

Goed weekend nog en tot gauw!

7 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig Annerieke! Heel tof gedaan en inderdaad leuke geschenkverpakkingen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke tasjes Annerieke! Altijd handig als je zoiets op voorraad hebt liggen voor een plotse gebeurtenis!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuw wt een super mooie tasjes

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattige tasjes!!!
    zijn echt superleuk.

    ik kijk er al naar uit naar dat mooie weer :)
    ik neem gewoon mijn knutselspullen mee de tuin in ;)
    groetjesssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je toch weer leuke tasjes gemaakt annerieke.
    volgens mij kun jij wel vooruit en inderdaad heel leuk papier.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk papier en leuke tasjes geworden er kan altijd een klein kadootje in. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Annerieke,
    wat een leuke tasjes heb je gemaakt,
    altijd gemakkelijk om zoiets bij de hand te hebben!
    Het mooie weer is begonnen, van genoten?
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!