Pagina's

dinsdag 2 augustus 2011

Een heerlijke dag!

Is het vandaag geen heerlijke dag? Je hoeft geeneens jarig te zijn om een mooie dag te hebben. Inmiddels is hier ook de schoolvakantie begonnen, een week geleden al. Zo fijn is dat, niet op de klok kijken en lekker doen en laten waar je zin in hebt. We hebben al enkele fietstochten, een bioscoopbezoek en een zeiltocht achter de rug. En voor diegenen die mij persoonlijk kennen, jij en zeilen??? Jaaaaaaaaaa, ik heb meegevaren op een zeilboot, dat is bijzonder, want ik word zelfs op een rondvaartboot in Rotterdam ziek :). Misschien groei ik er nu overheen?
Ik was samen met mijn jongste zoon van 11, hij heeft nog aan het roer gestaan, wauw, ik was trots hoor!

De kaart die ik vandaag laat zien....een plaatje met fuchsia's, zo'n mooie bloem, het lijkt, vind ik dan, op een ballerina. Maar ik heb waarschijnlijk veel fantasie, hihihi.
Aan de zijkant heb ik een ponsrand gemaakt en daarover heen kant. Er zitten 2 gleufjes in het midden waar het kant door gaat. Daarop een knoopje met draad. Aan de onderzijde zit nog een soort bloem.
Tekstlabel is zelfgemaakt en jullie weten het inmiddels, neem hem mee, gebruik hem als je wilt, maar ik zou het o zo leuk vinden als je even laat weten als je hem gebruikt.
Dit is het voor vandaag, ik ga lekker de tuin in!


8 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

hi annerieke een prachtige kaart heb je gemaakt.

ps heb je mijn mail gekregen voor een digi uit tezoeken.
anders mail me even en laat het me weten.
want volgens mij ging er iets fout

groetjes karin

martina's kaartjes zei

heel leuke kaart ! en inderdaad, na zoveel regen, zin we al gelukkig dat de zon schijnt, raar he ?
geniet er van
grtjs, martina
x

Charlotte zei

Wauw Annerieke! Wat een prachtige kaart weer. Lekker zomers roze en erg elegant.
Groetjes,
Charlotte

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Anrieke,heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
stoer dat je bent gaan varen...
en apart dat jullie vakantie nog maar net is begonnen,
hier zijn ze al weer halverwege,
voor beide partijen mooi weer, fijn he?
Zelf heb ik nu ook een korte vakantie, van knutselen komt weinig,
want we zijn liever buiten aan het genieteen...
Groetjes en een fijne tijd van Daatje

Christine zei

Mooie, frisse kaart Annerieke! Past perfect bij dit mooie weer.
Liefs
Christine

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en geniet
nog maar lekker van de vakantie

gr hetty

Anoniem zei

Ik vind het leuk wat je allemaal doet, Anneriek.

liefs mama