Pagina's

woensdag 31 augustus 2011

Heimwee.....

Heimwee naar het mooie weer, heimwee naar de prachtige omgeving, heimwee naar het luieren en niet veel doen en heimwee naar het vakantiegevoel, daar heb ik nu last van. Maar ik geniet er ook van om weer thuis te zijn! Ach jullie herkennen dat vast ook wel, dat gevoel na een vakantie.
We hebben een heerlijke kampeervakantie in de Drome in Frankrijk achter de rug, nu is het weer even wennen in Nederland.
Het knutselen heb ik wel erg gemist, meer dan een bloemetje haken en een plaatje knippen heb ik niet gedaan in de vakantie. Nu is de meeste was weer weggewerkt en wil ik graag iets gaan doen, maar ik weet niet zo goed wat. Dus eerst maar eens een bericht plaatsen met een kaart die ik voor de vakantie gemaakt heb en daarna komt de inspiratie wel weer, hoop ik.

De stempel op de kaart heb ik een tijdje geleden gewonnen en eindelijk eens gebruikt, erg leuke stempel toch wel.
De tekst is zelfgemaakt, hier is hij...
...en jullie weten het misschien nog wel, ik zou het heel erg leuk vinden als jullie laten weten als je hem gebruikt.

Nog even voor mijn volgers....inmiddels heb ik wat rondgekeken bij jullie, mijn complimenten hoor!!!! Jullie hebben geweldig mooie creaties gemaakt in de tijd dat ik weg was. Vanaf nu kom ik natuurlijk weer regelmatig bij jullie kijken en ga ik weer reacties achterlaten, goed?

Dit was het voor vandaag, het begin is weer gemaakt.

Tot gauw weer, lieve groeten voor jullie allemaal!

11 opmerkingen:

Charlotte zei

Hoi Annerieke!
Welkom terug in blogland! Lastig he, die eerste weken na de vakantie.
Het papier dat je gebruikte voor het kaartje heb ik ook liggen, maar ik vond het nog steeds moeilijk om verschillende design te combineren. Mss dat ik jouw combo eens moet uitproberen.
Groetjes,
Charlotte

Anoniem zei

He,fijn dat je er weer bent. Ik heb je gemist. Leuk kaartje, leuke digi. Ik heb je leuke digi gelijk maar weer opgeslagen opgeslagen. Dank je wel.
Liefs, Yvonne

Sandra zei

Hey, leuk dat je er weer bent en leuk om te horen dat je een fijne vakantie hebt gehad!!! Ik vind het ook altijd moeilijk om na de vakantie weer te beginnen maar dat komt wel weer goed hoor!!!!
Je kaartje is in ieder geval prachtig!!
Groetjes Sandra

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke!
ben blij dat je er weer bent,
fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad!
Gelijk alweer een tekstje weggeven, dank je wel!
Inspiratie, komt vanzelf wel weer en je hebt vast wel wat te bekijken in blogland, toch?!
Groetjes en tot snel van Daatje

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Welkom terug in blogland. Meis....wat heb ik je GEMIST. De ☺☺☺ bewaar ik dus voor een andere keer. Enneh.....waar is je tuin gebleven?
De inspiratie komt echt wel weer terug.....gewoon beginnen.
Je kaartje van voor de vakantie is heerlijk roze en met al die bloemen. De tekststempel heb ik voor "later" opgeslagen. Heel ♥-elijk dank hiervoor.
Liefs Wilma

Christine zei

Jij bent gewoon nog aan het nagenieten van je zalige vakantie! De inspiratie komt wel weer en deze kaart vind ik toch heel geslaagd!
Liefs
Christine

KarinsArtScrap zei

hallo annerieke en welkom terug.
je hebt een heel leuk en mooi kaartje gemaakt.
ook leuk je nieuwe foto bovenin.

groetjes karin

Anoniem zei

Wat een mooie foto
Liefs je stalker

Liesbeth zei

Lief kaartje hoor Annerieke, je tekstlabel heb ik weer een plekje gegeven op mijn pc.
gr. Liesbeth

Scrapfanaat Peter zei

Hallo Annerieke leuke blog heb je ik kwam via via hier langs en zag mooie werkstukjes, en wat leuk een freebee stempel kom nog wel eens vaker bij je kijken.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Marlies zei

Het vakantie gevoel gaat jammer genoeg altijd veel te vlug over. je hebt wel weer een hele mooie en vrolijke kaart gemaakt!
groetjes, marlies