Pagina's

vrijdag 5 augustus 2011

Nog zo'n leuke.....

Laatst heb ik een zakdoekdoosje gemaakt, vond het zo leuk dat ik er nog eentje heb gemaakt. Alleen moest ik de maten iets aanpassen, pffffffffff, waarom zijn die pakjes verschillend van maat? Het heeft misschien te maken met de grootte van je neus of zo.....hahaha.
Maar het zijn ook niet zomaar zakdoekjes, het zijn zakdoekjes met een motief, dus ik denk dat dat het is. Het doosje is bekleed met dessinpapier, met al die rozen heeft het niet zo veel meer nodig, maar ik heb er nog wat versieringen aan toegevoegd.
Ik wil jullie nu alvast bedanken voor de leuke reacties die ik ga krijgen (bescheiden ben ik toch weer!) en een fijn en gezellig weekend wensen!

10 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Geen dank.....graag gedaan. Jij bent wel HEERLIJK bescheiden ☺☺☺, maar met dit SCHITTERENDE zakdoekdoosje mag dat.
Jij ook alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Hetty zei

Wauuuw wat is dit super mooi

gr hetty

KarinsArtScrap zei

nou je krijgt reactie annerieke , en je zakdoekdoosje is weer prachtig, wat wil je met zo'n papier.
je decoratie is ook schitterend.

groetjes karin

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Wat een leuke "afwijking" hebben wij toch.......meis ik GENIET zo van je berichtjes.....dus ga er mee door en laat je door mij niet van de wijs brengen. De wisselwerking is zo ontzettend leuk dat ik dat toch niet graag zou willen missen. Soms zet ik iets op mijn blog.....gewoon om een reactie uit te lokken en dat maakt het dan extra leuk.
Nog een fijne avond en ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
je hoeft niet bescheiden te zijn met zo een zakdoekkaart!
Wat een prachtstuk heb je er weer van gemaakt..
maarre .. heb je echt zo'n grote neus?(hihihihi)
Groetjes van Daatje

Christine zei

Te mooi om te gebruiken! Leuk romantisch papier, heb ik ook nog maar nog niets met gedaan. Maar nu zie ik toch wel een prachtig voorbeeld zeker!
Liefs
Christine

Scrappingann zei

Wauw Annerieke,
Wat is dit prachtig geworden, mooie kleuren, prachtige bloemen.
Ik ben volger van je geworden.
Groetjes Anja / Scrappingann

Charlotte zei

Schitterend doosje Annerieke!
Groetjes,
Charlotte

Anoniem zei

Hoi, een beetje laat maar niet minder mooi.
Groetjes Yvonne

Janny zei

Prachtig doosje en ja ik heb ook heimwee naar de zon. Hopelijk wordt het weekend beter.
Groetjes Janny