Pagina's

zondag 11 september 2011

Beetje trots...


Eerst wil ik jullie vertellen dat ik met mijn vorige kaart in de top 3 ben beland bij Dutch Card Lovers, ben ik wel een ietsiepietsie trots op hoor!
De kaart van vandaag is ook weer gemaakt naar aanleiding van een sketch. Alle randen zijn bewerkt met inkt, vaak komt het papier dan toch net iets mooier uit, vind ik.
Deze digistempel is een freebie van Sliekje's digi Stamps, zij maakt zulke leuke en schattige tekeningen, de moeite waard om even te kijken. Het plaatje heb ik ingekleurd met de Derwent Coloursoft.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende uitdaging en challenge:
Nederlandse Kaarten Uitdaging, kaart maken naar aanleiding van een sketch en met uitsluitend Nederlandse tekst. Eerlijk gezegd vind ik dat ook wel heel erg leuk, alleen maar Nederlandse teksten.
Girls Cards World Challenge blog, "Alles mag" wordt er deze keer gevraagd, nou, dat is dus niet moeilijk.

Intussen ben ik ook begonnen met kerstkaarten, ik zie er al zo veel langs komen. Toch weer leuk, maar ik vind het wel prettig om af en toe iets anders tussendoor te maken. Hebben jullie dat ook of zijn jullie alleen maar met kerst bezig?

Prettig zondag nog!
Groetjes...........

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een liefie.
Leuke sketch.
Liefs Yvonne

Judith Slegers zei

Hoi Annerieke
Ik vind je kaartje heel erg lief!
bedankt voor het meedoen met de wedstrijd en succes!
Groeten Judith
www.kaartenuitdagingen.blogspot.com

danielle zei

Lief kaart, mooi kleuren en vindt de dollie erachter erg leuk.
Bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld.

Groetjes, Danielle

Wilma zei

Hoi, hoi Annerieke,
Ben wel veel met kerst bezig, maar nog niet de hele tijd. Het HH roept ook nog zo af en toe ☺☺☺
Van ♥-e Gefeliciteerd met het behalen van de top 3.....echt wel iets waar je trots op mag zijn.
Ook deze kaart is weer SUPER.....je hebt de kleuren weer heel MOOI bij elkaar gezocht en de egeltjes van Sliekje zijn zooooo LIEF.
Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel schattig en mooi kaartje, prachtige kleuren. Bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld.
Groetjes van Jacqueline

Hetty zei

Het is weer een super mooi kaartje, nou ik doe ook af en toe een kerstkaartje maar nog niet veel hoor

gr hetty

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

KarinsArtScrap zei

wat een schattig en lief kaartje annerieke.
ik ben alletwee bezig zoals je intussen wel hebt gemerkt.
kerst en gewone anders haal ik niet.

groetjes karin

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
heee hee lastminute en dan nog in de prijzen met je vorige kaartje!
Geweldig super gefeliciteerd!
Dit kaartje vind ik ook erg mooi,
die digies van Sliekje zijn leuk he?
Groetjes van Daatje

sliekje en katjes zei

Hoi,

je kaart is erg leuk geworden.
Dank je wel voor het laten zien.
groetjes Sliekje en katjes

Christine zei

Wees maar gerust eens trots op jezelf! Ook deze kaart vind ik weer een toppertje!
Liefs
Christine

Aletta zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
Leuk dat je meedoet aan de 1e challenge van de Nederlandse Kaarten. Groetjes Aletta.

Marianne zei

HAllo Annerieke,
Wat een leuk kaartje is dit geworden, vind dat paars erg mooi en een lief stempeltje heb je gebruikt.
Bedankt voor het meedoen en succes met de wedstrijd.
Groetjes Marianne

http://www.kaartenuitdagingen.blogspot.com

Durvina zei

Wat een schattige kaart.
Bedankt voor het meedoen met de challenge bij Girlscardworld.

groetjes, Durvina

Elise zei

WAt een prachtig kaart in mooie kleuren! Leuk dat je meedoet aan de challenge van Kaartenuitdagingen
Groetjes Elise

Liesbeth zei

Hij is superschattig Annerieke.
gr. Liesbeth

Kaatje zei

heel leuk kaartje! Bedankt voor je bijdrage aan Girlscardsworld!

groetjes,
Annika