Pagina's

zondag 18 september 2011

Foto met verhaal...

Ja, ja, ik weet het....ik heb weer een andere foto bovenaan staan. Maar het is een foto met een verhaal. Op deze foto zie je in de verte de Mont Ventoux in Zuid-Frankrijk, daar zijn we een paar weken geleden geweest. Het is prachtig daar en ook bovenop de berg is het uitzicht werkelijk schitterend! Vanmorgen is mijn "allerliefste" met twee vrienden weer naar de Mont Ventoux vertrokken. Ze gaan de komende dagen de berg van drie kanten beklimmen, met de racefiets, stoer he? Dus ik dacht....ik zet de foto boven mijn blog, dan ben ik er toch een beetje bij.

Het doosje dat ik laat zien is een puntdoosje, waarvan het patroon in Hobbyhandig nr. 162 staat. Zo makkelijk en zo leuk om te maken. Bovenop het klepje heb ik een kwastje bevestigd met een splitpen, het klepje zelf valt mooi weg in de inkeping.
Op de achterkant zit het puntklepje vastgeplakt. Daar heb ik nog wat bloemen en zo geplakt.
Hier zie je het doosje opengevouwen. Het is alleen even opletten met dichtvouwen, omdat de punten netjes in elkaar moeten vallen. Dit doosje is gevouwen uit 1 vel van 30 x 30 cm. Ik heb ook 15 x 15 cm geprobeerd, maar dat wordt erg klein, dan krijg je binnenin een "grote klont" papier :), niet echt handig, dan kan er niets meer bij. En daar zijn die doosjes voor natuurlijk, om er iets in te stoppen. Maar maten ertussen in gaan prima.
Gelukkig heb ik nu wel weer wat te vertellen, gisteren had ik maar een kort bericht, ik wist gewoon niets, dat kun je wel eens hebben, maar dat duurt bij mij nooit zo lang, hahaha.
Ik ben benieuwd wat jullie van het doosje vinden, alle reacties zijn welkom hoor, ik lees ze met veel plezier!



7 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een prachtige achtergrondfoto. Nou maar hopen voor jou dat de week snel om is dan is je lief ook zo weer terug.
    Hoop voor je lief dat de week niet zo snel gaat, kan ie lekker lang genieten. haha
    Overigens wel een heel schattig doosje.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind de foto met uitzcht prachtig, nu maar hopen dat hij het kan beklimmen annerieke.
    je puntkaart is ook geweldig gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige foto heb je op je bloghoofd staan!
    Het doosje wat je gemaakt hebt is ook super mooi!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk doosje is dit Annerieke.
    Ik vind ze zo leuk maar kom er zelden aan toe eigenlijk.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Annerieke!
    Wat stoer dat je lief die berg gaat beklimmen!
    Fiets jij ook met de racefiets?
    Mooie foto!
    Je kaartje vind ik echt heel mooi en netjes gemaakt!
    Leuk patroontje!
    Groetjes van Daatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit prachtig gemaakt Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Annerieke , we hebben je site bekeken en genoten van al de prachtige kaarten en ander mooie kunstwerkjes .
    Complimenten hiervoor !
    Veel liefs Ria Werensteyn

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!