Pagina's

vrijdag 23 september 2011

Het is groen....

....en het kwaakt! Zo vlak voor het weekend toch nog even een kaartje. Ik heb gewerkt met papier van Boekenvoordeel, leuke kleuren en erg goed met elkaar te combineren.
De randen zijn geponst en aan de onderzijde zit een stukje kant. Ik ben nu eindelijk zover dat ik al het moois dat ik heb ook maar ga gebruiken :-). Alle randen van het papier zijn bewerkt met inkt. Vaak denk ik eraan als het papier al vastgeplakt zit. Tegenwoordig leg ik alles eerst los en als het naar m'n zin is ga ik het vastplakken dus dan kan ik ook de randen nog doen. Maar ook dan heb ik vaak dat ik alsnog denk....o, dat had toch anders gekund, maar ja....vast is vast.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Een hoop inspiratie scrapkaarten challenge blog, dit keer een challenge met een sketch.

Ik wens jullie allen een mooi zonnig weekend!

12 opmerkingen:

Christine zei

Leuk kaartje Annerieke! Ik vind groen altijd mooi staan op kaartjes dus voor mij kan dit niet meer stuk!
Liefs
Christine

martina's kaartjes zei

heel erg leuk !! mooi gemaakt
grtjs, martina
x

Erika zei

Hoi Annerieke,

Dank je wel voor de reactie op mijn blog,
Ja zolang geen kaarten meer gepost..
Heb het erg druk gehad, en eerlijk gezegd ook geen zin om kaarten te maken.
Vaak ontbreekt me gewoon de zin en de tijd..

Vind je kaartje erg mooi geworden..
Leuke kleuren heb je gebruikt.

groetjes en een zonnig weekend gewenst
Erika

Anoniem zei

Wat een lekker fris kaartje!! Als je daar niet vrolijk van wordt...
Fijn weekend.
Liefs Yvonne

KarinsArtScrap zei

ik vind hem harstikke leuk annerieke en een leuke kleur.

groetjes karin

Hetty zei

Wauuuw wat heb je weer een super mooi
kaartje gemaakt

gr hetty

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi Annerike, dankjewel voor het meedoen met de uitdaging, ja ik snap ook niet echt dat het opeens weinig inzendingen zijn.

Terwijl er een leuke mal te winnen is!

Liefs Ida

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Zou bijna ziek worden.....nee niet VAN maar VOOR deze MOOIE opkikkerkaart.....GEWELDIG ☺☺☺
En ik ben heel benieuwd hoe je kaartjes er in de toekomst uit komen te zien als jij al je MOOIE spulletjes gaat gebruiken.....hihihi.
Alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Ankie vd Polder zei

Wat een ontzettend lief kaartje. Bedankt voor het meedoen met de EHI uitdaging. Groetjes, Ankie

Marlies zei

Een hele mooie en vrolijke kaart, heel mooi gemaakt!
groetjes, Marlies

Riet zei

Wat een mooie kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
leuke kikkerkaart!
Misschien een tipje...
ik maak eerst een een globaal schetsje hoe ik de kaart wil hebben en dan schrijf ik dat ik de randjes inkt en hoe ik de stempeltjes gebruiken wil
eventueel het naaiwerk,
dat schrijf ik in het schetsje
want ik wil het ook makkelijk vergeten..
eigenlijk maak je een soort van Lay-out

Groetjes en tot snel van Daatje