Pagina's

dinsdag 20 september 2011

Lekker shoppen!


Allereerst wil ik mijn volgers bedanken voor de leuke reacties, ook de anonieme....super dat jullie de moeite nemen om te reageren, ik waardeer het enorm! Sowieso zit ik te glunderen als ik de reacties lees hoor, zien jullie het voor je :)?
Deze kaart heb ik gemaakt voor een jonge vriendin van ons, ze werd 15. En wat vind je leuk als je die leeftijd hebt? Eerlijk gezegd dacht ik aan winkelen....maar misschien zit ik er helemaal naast.
De digi is een freebie van Little Claire Designs en ingekleurd met de Derwent Coloursoft.
Aan de binnenzijde heb ik een mapje gemaakt en daarin een kadokaart gestopt van een leuke winkel.







Eerder heb ik al geschreven dat mijn man in Frankrijk is.....wij maken er hier thuis dus ook een feestje van. Gisteren ben ik met de jongens naar de bios geweest, Mr. Popper's Penguins hebben we gezien, zoooo leuk! En natuurlijk iets lekkers erbij. Van deze momenten geniet ik altijd ontzettend, zo gezellig is dat!

Tot gauw weer...

6 opmerkingen:

Christine zei

Leuke kaart voor een 15-jarige! Gelijk heb je dat je zo af en toe eens kan genieten!
Liefs
Christine

Sandra zei

Leuke kaart, mooie kleurtjes ook!!
Ben vorige week met het kinderfeestje van mijn zoon ook naar die film geweest hij was echt super leuk!!!!
Groetjes Sandra

Riet zei

Wat een mooi kaartje Annerieke.

Liefs Riet.

Marlies zei

Een prachtige kaart met mooie details, super leuk gemaakt en zowel je kaart als de bon zullen toch zeker in de smaak vallen.
groetjes, Marlies

Liesbeth zei

Erg leuk en zoet kaartje Annerieke.
gr. Liesbeth

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een leuke kaart is dit zeg!
De binnenkant met dat envelopje ook al zo leuk!
Fijn, dat je je zo leuk vermaakt, met je kinderen!
Groetjes van Daatje