Pagina's

vrijdag 30 september 2011

Net iets voor mij...

Dit is wel helemaal mijn ding hoor, een tasje maken. Dinsdag las ik de uitdaging bij Karen's Doodles Nederlandse Uitdagingen Blog, toen had ik meteen zoiets.....JAAA, dat is iets voor mij. En dit is het resultaat geworden. Een tasje, gemaakt uit 1 scrapvel.
Aangezien ik geen stempels heb van Karen's Doodles heb ik er maar iets anders op gemaakt. Een bloem, gemaakt met een multimal. Het zijn 2 stansen, de onderste "plat" gelaten en de bovenste is een halve rozet, daarna op elkaar geplakt. In het midden van de roze bloem zit  een knoop, jullie weten wel waar die vandaan komt? Juist...uit de "oude knopendoos"!
Op de achterzijde nog wat blaadjes en vlindertjes...

Boven aan het tasje nog een mooi lintje gemaakt, toevallig helemaal in de kleur, dat kwam goed uit!




Het weekend staat ook weer voor de deur, geniet allemaal van de mooie dagen die nog komen gaan!
Liefs............

15 opmerkingen:

Christine zei

Leuk Annerieke! Super om cadeau te doen!
Liefs
Christine

martina's kaartjes zei

hoi anneriek, die is wel heel leuk ! mooi gedaan !
grtjs, martina
x

Liesbeth zei

Hij is helemaal leuk Annerieke.
gr. Liesbeth

Anoniem zei

Heeey, die is leuk!!!
Lekker frisse kleuren en een leuk cadeau om weg te geven maar zeker ook om te krijgen.......
Gewoon leuk, leuk, leuk.
Liefs en een lekker weekend. geniet van het zonnetje.
Yvonne

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Annerieke.

Liefs Riet.

KarinsArtScrap zei

wat een schitterend tasje heb je gemaakt annerieke.
ook leuk papier en die half ronde rozet.

groetjes karin

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat eenn fleurig tasje!
Groetjes van Daatje

Anneke. zei

Leuke creatie! Vind de waaier ook erg leuk op het tasje.
Groetjes Anneke.

Marlies zei

Een hele mooie tasje, mooie rozet en een leuk effect door de helft glad te laten. Ook mooie vrolijke papier en het is een super leuk cadeautje!!
groetjes, Marlies

Bernadet zei

Wat een superleuk tasje is dit Annerieke!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Karen's Doodles NL en heel veel succes!!

Tinie zei

Ja, dit is een schattig tasje geworden met lieve kleurtjes!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging!
groetjes Tinie (Karens Doodles NL)

Renata van Miltenburg zei

Wat een vrolijk tasje met deze gezellige kleurtjes en het leuke papier. Mooi cadeautje zo.

Liefs, Karen's Doodles NL

Renata

Anoniem zei

Heeeyyyy,
ik zie net dat je gewonnen hebt met je vrolijke kikkerkaart.
GEFELICITEERD!!
Liefs Yvonne

Aletta zei

Wat een mooi tasje, erg lieve kleurtjes en die halve rozet vind ik geweldig.

Leuk dat je meedoet aan de challenge van Karen Doodles NL.

Groetjes Aletta

anja zei

heb je heel leuk gedaan maar waarom heb je de freebie niet op de site weggeghaald?had je wel een KD voor er op gehad.doet niks af aan je hele mooi creatie.
lieve gr anja