Pagina's

vrijdag 9 september 2011

Net op tijd...

Dit is niets voor mij...nog op het laatste moment met een challenge meedoen. Het maakt niet uit hoor, maar ik ga er geen gewoonte van maken. Eigenlijk was ik gewoon aan het rondkijken op andere blogs en toen kwam ik zo'n leuke sketch tegen. En toevallig had ik net mooi papier gekocht, tja......en dan begint het in mijn hoofd te borrelen. Hebben jullie dat nu ook? Dat je iets ziet en dat je meteen al een idee krijgt wat je er mee gaat doen? Dat had ik nu dus.
Het papier is van Papermania, ik vind het prachtig, je kunt het zo mooi combineren.
De randen van het papier zijn met inkt bewerkt, onderaan zit een ponsrand.
Aan de linkerzijde zit nog een stukje lint, ben ik ook zo gek op, maar ik bewaar het altijd, omdat ik het zo mooi vind :).
Deze bloem is een "vakantieknutsel", zelfgehaakt dus, met in het midden een knoopje. Verder nog wat bloemen en pareltjes gebruikt.
De tekst is zelfgemaakt, leuk he, met zo'n vlindertje erbij. Zonder rand dit keer, want dat is ook wel eens handig.
Nu moet ik natuurlijk nog wel even vermelden met welke challenge ik mee wil doen, dat is de challenge van Dutch Card Lovers.
Zo....toch nog weer een heel verhaal geworden, alvast bedankt voor het lezen en jullie reacties!
Nog een fijne dag.....




10 opmerkingen:

rosalien zei

Ik vindt hem helemaal geweldig. Blauw is mijn lievelingskleur :). Zo mooi dat de zelfgehaakte bloem er zo mooi bijpast. Toppie!
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Ik geloof er niets van.....toevallig MOOI papier gekocht.....hihihi. Toeval bestaat toch niet. Je hebt toevallig wel een HEEEEEMELS-blauw kaartje gemaakt ☺☺☺ en MOOIE dingen moet je niet laten liggen, maar gebruiken. Je zult merken dat je daar geen spijt van krijgt.
Succes met de challenge en alvast een heel fijn weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Anoniem zei

Inderdaad wel heel mooi papier, mooie kleur, mooi kaartje. Het ziet er gewoon leuk uit zo alleamaal tesamen. Ook je digi ziet er leuk uit. Het grappige van je ponsrandje vind ik dat het nu lijkt of je 4 aparte strookjes hebt gemaakt. Top
Liefs Yvonne

miriam zei

Hij is schitterend ,mooi van kleur en die gehaakte bloem is prachtig.
bedankt voor het meedoen met dcl
gr miriam

martina's kaartjes zei

hoi annerieke, wat een mooie kaart ! leuke kleuren, en mooie details
grtjs, martina
x

Christine zei

Het is een mooi geheel geworden! Alles past perfect!
Liefs
Christine

KarinsArtScrap zei

een heel mooi kaartje heb je ervan gemaakt annerieke.
past allemaal heel mooi bij elkaar.

groetjes akrin

Marlies zei

Een prachtige kaart in een hele mooie kleur en super mooie details erop!
Succes met de challenge.
groetjes, Marlies

Anoniem zei

Hey, van harte gefeliciteerd met het behalen van de 3e plaats bij de challenge van dutch card lovers!!!
Groetjes Yvonne

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een lief kaartje,
mooi papier!
mOOIE GEHAAKTE BLOEM!
Ik heb je tekst direct opgeslagen, kun je zo makkelijk gebruik van maken, bedankt!!!
Hopelijk win je prijs!
Groetjes van Daatje