Pagina's

maandag 26 september 2011

Niet zo traditioneel...

Vandaag weer een kerstkaart. Ik moet zeggen dat ik nu toch met grote regelmaat kerstkaarten aan het maken ben. En als ik kijk op andere blogs ben ik niet de enige.
Deze kaart heb ik gemaakt in bruintinten, niet echt een traditionele kerstkleur. Het 3D plaatje van Mattie de Bruine leende zich er wel heel goed voor. Het zijn altijd prachtige plaatjes. Het papier is van Boekenvoordeel, de roosjes ook, passen er mooi bij.
Achter het plaatje zie je een stans van Spellbinders en ik heb een randpons met sneeuwvlokjes gebruikt.
De tekst is zelfgemaakt en.....jullie mogen hem hebben!!!

Natuurlijk wil ik jullie ook bedanken voor alle leuke reacties elke keer weer, ik lees ze met heel veel plezier!

Manlief is vrijdagavond weer thuis gekomen na een korte fietsvakantie in Frankrijk. Enthousiaste verhalen en "souvenirs" mee terug genomen. En met souvenirs bedoel ik lekkere nougat, cakejes(als ik de kans krijg eet ik de zak bijna in 1 keer leeg, hihi), Provencaalse worst en pepermunt. Ik heb dus een heerlijk weekend gehad :-).
Nog een fijne avond allemaal!

8 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

prachtige kerstkaart annerieke, mooi papier en plaatje.

groetjes karin

Christine zei

Leuke kerstkaart en de kleur vind ik eigenlijk wel goed staan voor een kerstkaart!
Liefs
Christine

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Geen traditionele kleuren voor een kerstkaart, maar wel hele MOOIE en WARME kleuren met een heel MOOI 3d-plaatje. De tekststempel heb ik in je map opgeslagen ☺☺☺
Liefs Wilma

Sandra zei

Hij is weer mooi hoor, ik moet er nog behoorlijk wat maken en meestal red ik het ook niet helaas ieder jaar neem ik me voor om er eerder aan te beginnen of iedere maand een aantal te maken maar ja ieder jaar gaat dat toch mis, maar jij bent lekker op stoom zo te zien super hoor!!!

Groetjes Sandra

PS ik geef een leuke candy weg doe je gezellig mee?!

Liesbeth zei

Wat een bijzonder kerstkaartje, ik vind je kleurcombi erg mooi.
gr. Liesbeth

Marlies zei

Een hele mooie kerstkaart in een mooie kleur! Je tekst vind ik ook heel leuk en ik neem het ook vast mee, dank je ervoor!
groetjes, Marlies

Daatje zei

Hoi hoi Anerieke,
fijn dat je man weer thuis is!
Deze kaart vind ik ook erg mooi, zeker de kleurenstelling
weer een cadeautje voor ons erbij, dank je wel, ik sla hem direct op
Groetjes van Daatje

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.