Pagina's

woensdag 28 september 2011

Nog ijsjesweer...

Het is nog heerlijk weer, dus we gaan vanmiddag zeker nog een ijsje nemen. Het is al een tijdje geleden dat ik deze kaart gemaakt heb, eens kijken wat ik er nog van weet.
De digi is van Kenny K, ik heb het al vaker gezegd, ze zijn favoriet bij mij. Ik heb het meisje ingekleurd met de Derwent Coloursoft. Aan de zijkant bij de digi heb ik een randpons gebruikt.
Midden op de bloem zit een mooie (uit de oude knopendoos) knoop. De bloem is een stans van Crealies.
Rechtsonder zitten nog 2 roosjes maar die hebben jullie ongetwijfeld opgemerkt.



Voor nu was dit het weer, fijne zonnige middag nog!

8 opmerkingen:

  1. Mooi Annerieke,
    Ze zijn ook één van mijn favorieten.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het helemaal geweldig ook dat je in een kleur hebt gehouden, weer een super kaartje annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die digi's zijn inderdaad heel leuk! Mooi kaartje en ook de kleur vind ik heel geslaagd!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hooooi,
    Leuk kaartje weer.
    Heerlijk om in een oude knopendoos te mogen rommelen en wat een leuke knoopjes kan je er soms in vinden...
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart, leuke digi en het is gelukkig nog steeds ijsjes weer!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Annerieke,
    bedankt voor je lieve warme berichtje!
    Mooi kaartje,
    mooi ingekleurd!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!