Pagina's

donderdag 22 september 2011

Ook ik doe al aan kerst...

Een vroege kerstkaart, alhoewel vroeg....als je alles zelf maakt moet je natuurlijk wel op tijd beginnen. En ik kan ze natuurlijk wel in december pas laten zien, maar dan weet ik "het verhaal achter de kaart" niet meer. Op het moment ben ik weer veel met 3D plaatjes bezig, gewoon omdat ik het leuk vind om te knippen. Aan de linkerzijde van de kaart zit een ponsrand en rechts boven heb ik een soort ster gemaakt van.....losgelaten roosjes. Ik had wat roosjes die los gegaan waren en het is natuurlijk zonde om die zomaar weg te gooien. Ik had twee losse en de derde heb ik zelf maar even een handje geholpen :). Ze zijn vastgezet met een splitpen.
De tekst is zelfgemaakt, ik hoop dat jullie er iets aan hebben!
Voor vandaag heb ik aan al mijn verplichtingen voldaan, dus ik ga nog even lekker wat knutselen!
Groetjes weer....

8 opmerkingen:

  1. Hoooi,
    Ik vind je kerstkaart erg mooi.
    Dat van die roosjes......dat is pas creatief toch? Het geeft een leuk effect.
    Ik heb nog wel wat verplichtingen maar wens jou een lekkere knutselmiddag.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart Annerieke.
    Ik ben al benieuwd naar je volgende.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk gemaakt ! mooie stempel !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooi kerstkaart!! Hoeveel moet je er nog??? Ik begin er altijd te laat mee maar heb er nu toch al een aantal op voorraad, je tekstje is ook leuk en errug lief dat we hem mee mogen nemen!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kerstkaart, leuk verzonnen van het roosje en een leuke tekstrondje heb je gemaakt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kerstkaartje! Leuke details erbij!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Annerieke,
    ik vind de blauwe combi heel erg mooi!
    Bedankt voor je stempeltje, ik heb em direct opgeslagen!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kerstkaart annerieke en je de kaart hieronder vind ik ook helemaal geweldig.

    ik heb trouwens iets op mijn blog staan voor je, wel even naar beneden scrollen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!