Pagina's

zondag 4 september 2011

Rood en wit, de kleuren van .....

De kleuren van de favoriete voetbalclub van een jarige jonge vriend van ons. Vaak probeer ik kaarten te maken met een persoonlijk tintje, dus in dit geval voetbal. Onder het witte vlakje zit zijn naam, maar die heb ik voor dit bericht even weggewerkt. De stempel is van KennyK, de stijl herken je al he? Alle randen van het papier zijn bewerkt met distress inkt en ik vond nog ergens een voetbal die je linksboven ziet.
Kleine jongens worden groot en we hebben de jarige dan ook een plezier gedaan met geld. En natuurlijk niet zomaar in een envelop...
Voor deze gelegenheid heb ik een kauwgummapje gemaakt en daar geld bij gedaan.
Zoals ik al geschreven had, zijn we gisteren naar het strand geweest....wat een bofkonten zijn wij, het was heerlijk zonnig warm weer. Volleyballen, spelen, zonnen, kletsen, pootje baden(mijn kleine man zelfs zwemmen) en 's avonds lekker gegeten. Hopelijk was het niet de laatste mooie dag van deze zomer, maar ik heb de voorspelling gelezen voor van de week....herfstweer!? Daar zijn we nog helemaal niet aan toe toch? Ik maak maar een "eigen" voorspelling...lekker knutselweer. Dat klinkt een stuk beter!
Fijne avond nog...




8 opmerkingen:

  1. wat heb je toch een ontzettend leuk kaartje gemaakt annerieke.
    heel mooi idee en uitgevoerd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kunstwerkjes heb je weer gemaakt!!
    groetjesssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een tof jongenskaartje en een kaartje om geld in te stoppen is altijd een leuk idee!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is GAAF!!! ook je kauwgommapje ziet er leuk uit. Wat zijn die digi's van KennyK toch geweldig he.
    Blijft genieten als ik ze zie.
    Tot morgen.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergave kaart en een gave stempel!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en mapje. Ook ik heb nog helemaal geen zin in de herfst. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super leuke voetbal kaart en een hele mooie kaugommapje! Allebei prachtig!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Annerieke,
    ik zie dat je inspiratie weer terug is
    en hoe,
    wat een leuk kaartje en een kauwgommapje,
    zal de vriend blij mee zijn!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!