Pagina's

donderdag 15 september 2011

Tijd om weer iets te laten zien!

Het is alweer een paar dagen geleden dat ik iets heb laten zien. De dagen vliegen om voordat ik er erg in heb, waar blijft de tijd toch?
Dit zijn 2 doosjes die ik "in opdracht" gemaakt heb. Het zijn ook kleuren waar ik zelf persoonlijk niet zo snel voor zou kiezen, maar nu ik ermee gewerkt heb is mijn mening daarover veranderd. Ik vond het wel erg leuk om te doen.
Zoals jullie kunnen zien heb ik geponst en gestanst, lint en pareltjes gebruikt.

Nog bedankt allemaal voor de leuke reacties de vorige keer, super!

Groetjessssssssssssssssssssssssssssssss

5 opmerkingen:

  1. ik vind het papier en kleuren geweldig anneriek, je hebt weer 2 mooie doosjes gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat maakt opdrachten soms wel een beetje een uitdaging ! iets doen wat je normaal gezien niet doet.
    eenheel geslaagd resultaat !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Annerieke,
    je bent erweer,
    ik ging je al een beetje missen met je "vrolijke nootjes"
    deze creaties zijn prachtig geworden,
    ik heb het ook niet zo op grijs,
    maar dit vind ik toch erg mooi geworden!
    Groetjes en tot snel van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee hele mooie doosjes met super mooie details erop! het papier en de kleuren vind is ook prachtig!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Annerieke,
    Leuk hè.....opdrachtjes? En zeker als je dan tot "inkeer" komt ☺☺☺.
    HEERLIJK te zien dat jij weer 2 MOOIE doosjes hebt gemaakt en met bloemen van Crealies.
    Dan even over jouw gokje.....de bloem op de felicitatiekaart is gemaakt met ponsen van Nellie Snellen.....dus helaas geen "liesjes".
    Nog een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!