Pagina's

vrijdag 2 september 2011

Warm welkom!

Wat een warm welkom heb ik van jullie gekregen....daar wordt een mens wel blij van. Ik ben nog steeds niet helemaal in de stemming om echt te gaan zitten en iets te maken. Ik kijk wat rond op andere blogs, laat hier en daar een reactie achter en kijk wat tijdschriften in. De school is hier nog niet begonnen, dus we hebben ook nog steeds vakantie.
Ieder jaar hebben we een kampeer/strandvolleybal weekend. We gaan deze keer niet kamperen, we zijn net terug, maar we gaan morgen wel lekker een dag naar het strand. Volleyballen, luieren, kletsen, hopelijk een beetje van de zon genieten en 's avonds in een strandtent lekker eten. Het gaat vast erg gezellig worden.

De kaart die ik laat zien is wel vrij druk, vind ik...en vrij paars :) en ook nog eens met een heel oud 3D plaatje. Af en toe vind ik het wel een uitdaging om met wat oudere spulletjes iets te maken, vinden jullie dat ook en doen jullie dat ook? Ik ben 3 weken met vakantie geweest en ik zie weer allemaal nieuwe materialen, wat gaat dat toch hard. Ach...eerst maar eens gebruiken wat ik heb liggen, ik kan nog wel een tijdje door.

Morgen nog een mooie dag, geniet er allemaal van, tot de volgende keer!

6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

hoi annerieke,
misschien wat druk, maar toch een leuke kaart ! helemaal in balans, en leuke kleuren
geniet nog vn je vrije dagen
groetjes, martina
x

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Je kaart is inderdaad vrij druk, maar je hebt wel heel MOOI papier gebruikt met al die glittertjes erin.
Geniet nog van je vakantie.
Alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Janny zei

Ik vind hem misschien wel iets drukker maar ook heel leuk doordat je met 3D op deze manier een heel ander effect krijgt. Een zekere spanning in de kaart.
Maar ook ik gebruik af en toe oudere spullen. Ik vind dat ook leuk om te doen oude spullen verwerken in een nieuw jasje. En dat vind ik met deze kaart ook zeker gelukt. Groetjes Janny

KarinsArtScrap zei

het ziet er leuk uit annerieke.

groetjes karin

Christine zei

Toch een leuk kaartje! En gelijk heb je om je spullen eens op te gebruiken want we hebben allemaal de neiging om te veel nieuwe te kopen!
Liefs
Christine

Liesbeth zei

Ik vind hem wel bijzonder hoor.
En die nieuwe spullen is soms wel heeeeel erg veel, voor een normale kaartenmaakster niet bij te benen toch?
gr.Liesbeth