Pagina's

woensdag 7 september 2011

Zo stil...

Het is vandaag weer de eerste schooldag en eerlijk gezegd is dat niet mijn favoriete dag. Het is dan altijd weer zo stil in huis en ik moet dan helemaal afkicken van de vakantie. Gelukkig is het maar een halve dag. Dit gevoel heb ik al jaaaaaaaaaaaaaren hoor, dus het went ook wel weer. Mijn oudste zoon woont al op zichzelf, ik heb hem nu door zijn werk en de vakantie al ruim een maand niet gezien, dat is wel lang. Wel gesproken tussendoor, maar ik zou hem graag even "aanraken". Mijn jongste zoon dus vandaag weer naar school, gisteren nog even onze laatste "vakantie aktiviteit" gedaan. Hij heeft nog wat lekkers gebakken, dat is standaard bij ons in de vakantie, nu waren we het bijna vergeten. Maar het regende en waaide, het perfecte weer om te gaan bakken. Op de foto zie je het resultaat en ik kan jullie verzekeren......ze smaken heerlijk!
Ik laat nu nog iets zien dat ik al eerder gemaakt heb, ze zijn heel erg leuk om te maken. Er zit zo'n post-it blokje in.
Ook nog in andere kleuren, je kunt er van alles mee. Deze twee heb ik gemaakt in een "eenvoudige" bui, niet te veel frutsels erop. Dat hoeft ook niet altijd toch?
Alvast bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om mijn verhaal te lezen, nu ga ik nog even aan de koffie met......een overheerlijk cakeje :)!



7 opmerkingen:

  1. Hallo Annerieke,
    Smakelijk eten.....je cakejes zien er HEERLIJK ZOET uit. En tijdens die "eenvoudige" bui leg jij geen "windeieren" ☺☺☺. Als je nog meer frutsels gaat gebruiken zie je het MOOIE papier niet meer.....dus niet doen.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou dat ziet er heerlijk uit annerieke.
    je notitie blokjes zijn weer prachtig gedecoreerd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Annerieke,
    ik ken het gevoel van "stil"
    ook dat hoort erbij nietwaar!
    Wat een overheerlijke cakejes zijn dat!
    Zien er zo vrolijk uit!
    Nog bedankt voor je lieve berichtje!
    Mooie blocnootjes en ik vind het papier zo mooi dat het verder geen opsiering hoeft te hebben, dit is genoeg en heel mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er héééérlijk uit! Ook je blokjes vind ik leuk gedaan. Ik ken dat gevoel dat je de kinderen mist. Mijn twee kinderen zijn allebei nog niet lang het huis uit. Mijn zoon is getrouwd en mijn dochter is sinds 2 maanden bij haar vriend gaan wonen. Ik heb wel mijn man maar ik mis ze toch hoor!!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zien ze er heerlijk uit je zou zo zin
    erin krijgen haha. En wat een mooie creaties
    heb je weer gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er lekker uit en de blokjes zijn erg mooi om te zien.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je cakejes zien er heel gezellig uit, net paddenstoeltjes en je notitie blokjes zijn ook super mooi!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!