Pagina's

vrijdag 21 oktober 2011

Boe...dat is schrikken!

Dat schrikken valt wel mee, zo griezelig is ie ook weer niet. Eigenlijk is het best wel een vriendelijk "pompoenpersoon". De afbeelding is een kleurplaat van internet en ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.
Voor deze kaart heb ik vrij donkere kleuren gebruikt, blijf het toch een beetje lastig vinden. Ik werk bijna nooit met zwart. Alle randen zijn bewerkt met de papierdistresser en inkt, leuk effect geeft dat toch.
Hier kun je zien dat ik de spinneweb randpons van Martha Stewart heb gebruikt en om de afbeelding heb ik zwarte raffia met een lichtgrijs organzalint gewikkeld.
De spin is een grappig idee van mijn zoon en mij. Het is een stans van Crealies, de puntjes zijn iets omgebogen en hij is verhoogd opgeplakt. Toen mijn zoon dit zag, zei hij "mam, je hebt nog van die wiebeloogjes".
Wauw...wat een top idee, voor mij is dit het beste idee van Nederland :-)! En natuurlijk hoort een spin op spinrag, dat zit erachter.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Alles met en over kleuren met Derwents, thema is Halloween.
O ja, de tekst heb ik zelf uitgeprint, niet zo heel bijzonder. Als jullie hem willen hebben vraag het maar, dan plaats ik hem.

Alvast bedankt voor jullie reacties, wens ik iedereen een mooi weekend!


10 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Wat een geniaal idee om een bloemenstans om te toveren naar spin met wiebeloogjes ☺☺☺.
Helaas heb ik niet zo veel met Halloween, maar je kaart is SUPERSSSSS.
Liefs Wilma
PS.....ik mis de bergen.

KarinsArtScrap zei

oooooooo boeeeeeeeeeeeeee wat een griezelige kaart.
super gemaakt annerieke, mooi kaartje geworden.


groetjes karin

Helen zei

wat een geweldig halloween kaartje. Groetjes.

Christine zei

Leuke Halloweenkaart! Mooi gemaakt!
Liefs
Christine

martina's kaartjes zei

grappig kaartje ! leuk gemaakt echt in de perfecte kleuren
grtjs, martina
x

Anoniem zei

Ik vind hem echt GAAF !!!
Gr. Yvonne

Marlies zei

Een super leuke halloween kaart in en mooie kleuren combi en die spin heeft echt super leuke oogjes! Je kaart staat daar ook leuk tussen al de pompoenen.
groetjes, Marlies

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
je kaart is leuk zo voor Haloween,
wat een leuk idee van je zoon,
ziet er echt als een spin uit met die oogjes...
Groetjes van Daatje

Riet zei

Super gemaakt.

Liefs Riet.

Dina zei

prachtige kaart in zwart, bedankt voor je deelname bij derwent