Pagina's

woensdag 26 oktober 2011

Eindelijk naar m'n zin...

Eindelijk een beetje naar m'n zin...misschien vragen jullie je nu af wat dan? Mijn blog lay-out bedoel ik hiermee. Ben vorige week ook al aan het prutsen geweest met als gevolg dat al mijn instellingen verdwenen waren. Daar word je ook vrolijk van hoor :-). Maar goed, vandaag is het toch gelukt, ik ga er nog eens handig in worden.

Deze kerstkaart is een leuke vouwkaart. Op bovenstaande foto kun je wel zien hoe hij gevouwen is. Wat gezellig papier en andere versieringen erop en klaar is je kaart. Ik heb er niet zo veel in geplakt, want anders wordt het zo lastig versturen. Linksboven kan ik nog een persoonlijke boodschap schrijven.

We zijn een paar dagen naar Eurodisney geweest, ik heb er maar 1 woord voor...of 2, HELEMAAL GEWELDIG! Het gevolg is wel dat ik geen reacties bij jullie heb achter gelaten, maar dat ga ik vanaf nu weer trouw doen hoor. Natuurlijk heb ik wel al jullie moois bekeken!
Dus ik zeg nu ook gewoon weer....
tot gauw!

11 opmerkingen:

  1. Hallo trouwe volgster ☺☺☺
    HELEMAAL GEWELDIG te lezen dat jullie het HELEMAAL GEWELDIG hebben gehad. Ook je kaart is HELEMAAL GEWELDIG.....vooral de voorkant met het 3d-plaatje van Nel is HELEMAAL GEWELDIG.
    Tot gauw.....hihihi.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PS Je nieuwe blog is ook HELEMAAL GEWELDIG ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je blog is prachtig en ook je kaartje is héél tof!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart en je blog layout is ook super ik zag het meteen.
    en wat fijn dat je het helemaal geweldig hebt gehad.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet je blog layout er mooi uit.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je nieuwe blog LO ziet er heel mooi uit Annerieke! Je kaart is ook super mooi, wat een leuk model!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk model kaart!!! En dat gepruts ken ik hoor het is mij ook al eens gebeurt dat ik alles kwijt was, je bloglayout is super!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je LO is prachtig, net als je kaartje. Leuk om te horen dat jullie het geweldig hebben gehad in Eurodisney. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Annerieke,
    ik ben "verliefd"op je nieuwe blogstijl!!!!
    Prachtig!!!!
    Wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad!!!
    Eerlijk gezegd miste ik je al,
    ben blij dat je weer terug bent in "blogland"...
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi hoi Annerieke,
    nu vergeet
    ik je kaart te prijzen,
    wat een mooie vouwkaart
    en die kleurtjes vind ik ook erg mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!