Pagina's

zondag 16 oktober 2011

Halloween.....

Overal zie ik van die mooie halloween kaarten langs komen, dus ik kan niet achterblijven. Vind het wel grappig, toch een soort "uitdaging" voor mezelf, want het is niet iets dat ik vaak doe.
Het plaatje is een kleurplaat van internet en is ingekleurd met de Derwent Coloursoft, blijft zo leuk om te doen he. Verder heb ik een spinneweb randpons van Martha Stewart gebruikt, wat bloemetjes en knoopjes.
En de tekst...weer zelfgemaakt. Als je hem leuk vindt, neem hem mee en gebruik hem, zo niet...ook goed!

Wat een heerlijke dag is het toch he? Ik denk dat ik zo nog even de bloembollen ga planten, ze liggen al even en als ik de weermannen moet geloven komt er een vroege winter. Dan krijg ik ze niet meer de grond in natuurlijk :-).
O ja, alvast en nog bedankt voor al jullie reacties elke keer weer, ik ben er erg blij mee.
Fijne dag nog!

13 opmerkingen:

Myriam zei

Wat een leuk Halloween kaartje! Mooi dat spinnenweb-randje.
Liefs, Myriam

Sandra zei

Echt een leuke kaart!!! De foto die je tussen de pompoenen hebt gemaakt is ook erg leuk!!!
Groetjes Sandra

KarinsArtScrap zei

ik vind hem heel erg leuk annerieke.
ik vind het model kaart ook mooi.

groetjes karin

Daatje zei

Hoi hoi annerieke,
mooi dit haloweenkaartje,
mooi gemaakt en ja kleuren is zo lekker relaxt he?
Groetjes van Daatje, nog bedankt voor je tekst, ik sla em weer op!

Anoniem zei

Haha, hij is leuk weer!
Je kaart (model) is ook leuk. 't is weer eens wat anders.
Liefs Yvonne

Marlies zei

Een prachtige halloween kaart! Leuk model en een mooie spinneweb pons heb je gebruikt. Ik vind het ook heel leuk om halloween kaarten te maken ook al zijn ze eigenlijk nutteloos omdat we hier er niet aan doen.
groetjes, Marlies

Helen zei

Wat een leuke kaart; hij staat ook leuk tussen de pompoenen. Bedankt voor het tekstje. Ook nog bedankt voor de felicitaties (mocht weer een streepje erbij zetten afgelopen week). Groetjes, Helen

Christine zei

Leuke foto van een even leuk kaartje!
Héél geslaagd vind ik!
Liefs
Christine

Wilma zei

Hallo Annerieke,
PRACHTIGE kaart waarop zelfs de pompoen "lacht" ☺☺☺
Liefs Wilma

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje

gr hetty

martina's kaartjes zei

wat een leukerdje ! mooi gemaakt !
grtjs, martina
x

Janny zei

Wat een leuke kaart. Ik heb ook even verder op je blog gekeken. (was even niet langs geweest) Ik zie dan ook nog meer leuke kaarten.
Overigens is de foto bovenaan je blog de carnigou in Zuid Frankrijk??

Groetjes Janny

Riet zei

Prachtig gemaakt.

Liefs Riet.