Pagina's

vrijdag 14 oktober 2011

Heel kort...

Al weer een bruine kaart. Tja, ik kan er ook niets aan doen, vind ik gewoon mooi. Het 3D plaatje is van Sarah Kay, zo schattig zijn die plaatjes. De randen zijn bewerkt met de papier distresser en inkt en in het midden heb ik een randpons gebruikt. De tekst is weer zelf gemaakt. Verder weet ik eigenlijk niets te vertellen, behalve dan dat het dit weekend mooi weer wordt en misschien wel een goed moment om van de herfst in het bos te genieten? Een fijn weekend!

8 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

ik vind het een pracht kaart annerieke.
ik vind het ook een heel mooi plaatje.
dank je wel voor de felicitatie, vind het heel lief van je.

groetjes karin

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Dit kaartje zie ik liever dan de fietsband.....iets meer kleur. Alweer bruin met Sarah is een MOOIE herfstkaart.
Alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
Liefs Wilma

martina's kaartjes zei

heel erg leuk gemaakt ! de kleur stoort me absoluut niet ! mooie kaart,
grtjs, martina
x

Helen zei

Wat een ontzettend mooi kaartje heb je weer gemaakt. Ik vind de randpons ook erg mooi. Fijn weekend. Groetjes.

Marlies zei

Een hele mooie kaart Annerieke, mooie kleur en Sarah Kay afbeeldingen vind ik ook altijd leuk!
groetjes en een fijn weekend,
Marlies

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat leuk van fietsbanden sieraden maken!
Deze kaart vind ik erg mooi,
mooie tinten!
netjes gemaakt!
Groetjes van Daatje

Anoniem zei

Alweer bruin maar ook alweer een leuk kaartje! mooie swirl, mooie pons en ik vind het vaantje ook altijd wat hebben.
Liefs Yvonne

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.