Pagina's

woensdag 12 oktober 2011

Iets bijzonders...

Jullie vragen je misschien af wat dit nu is? Het is een ketting, gemaakt van.....een fietsband, ja, echt waar, een fietsband. Gisteren heb ik een workshop gevolgd. En ik kan jullie vertellen dat het ontzettend leuk was. Wie denkt daar nu aan, van een fietsband sieraden maken. Ik was daar zelf ook niet op gekomen, maar nu ik het eenmaal gedaan heb, zou ik het wel vaker willen doen. Het is niet moeilijk om te doen, maar je moet het even weten.
Ik heb een workshop bij Ateljoo in Almere gevolgd, kijk eens op de website, dan krijg je een idee. Het was een hele gezellige en creatieve avond, Jolanda, nog bedankt!
Je kunt verschillende technieken gebruiken, je kunt er kralen tussen doen, kortom, er zijn heeeeeeel veel mogelijkheden en je maakt een unieke creatie.
Zelf heb ik een soort bloemetje gemaakt en wat losse stukjes er omheen geknoopt en dat steeds afgewisseld. Vandaag heb ik natuurlijk mijn ketting gedragen, je merkt niet dat je een ketting om hebt, want het is heel licht en het staat super leuk!
Nu ik weer zo bezig ben geweest begint het toch weer te kriebelen om sieraden te maken. Ik heb nog veel kralen liggen, dus wie weet...

Groetjes

5 opmerkingen:

Helen zei

Hoi, had meteen in de gaten wat het was, maar dat komt omdat mijn moeder er een tijdje geleden ook een heeft gemaakt en die heeft dochterlief gekregen. Zou zelf ook niet op het idee zijn gekomen. Ik vind hem heel leuk geworden. Groetjes.

KarinsArtScrap zei

wat een leuk idee en heel gaaf gemaakt annerieke.
ben benieuwd naar je volgende projectjes.

groetjes karin

Anoniem zei

Hoi,
Ja, wat ziet het er grappig uit hé.
Als je het niet vertelt denk ik dat velen het ook niet zullen zien.
Gr. Yvonne

Charlotte zei

Ziet er leuk uit Annerieke!

Ikzelf ben ook fan van recyclage. Check www.freitag.ch voor handtassen van oude vrachtwagenzeilen, autogordels en fietsbanden! Ik heb er zelf ondertussen 3 en ben er helemaal aan verslingerd. Ze zijn superstevig en waterdicht! Geweldig! (tot zover mijn promo-praatje :)

Groetjes,
Charlotte

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Hey.....je hebt je aan de "band" laten leggen ☺☺☺
Liefs Wilma